اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خدابنده خبر داد

رشد 650 درصدی اعتبارات شهرستان خدابنده

خبرگزاری فارس: فرماندار خدابنده گفت: با آغاز دوران خدمتگزاری دولت نهم اعتبارات شهرستان خدابنده نسبت به دوره‌های گذشته 650 درصد رشد داشته است.

رشد 650 درصدی اعتبارات شهرستان خدابنده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نورالدین رفیعی در جمع مردم قیدار، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های مختلفی در انقلاب اسلامی تا کنون برای پیشرفت و توسعه جامعه در بخش‌های مختلف صورت گرفته است‌.

وی با بیان اینکه همه مسئولان استان در راستای توسعه و پیشرفت استان گام‌های اساسی را برداشته‌اند، افزود: دولتمردان نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری مطالباتی دارند که باید پاسخ‌گو بود.

فرماندار خدابنده با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: روند پیشرفت و توسعه کشور با روی کار آمدن دولت نهم و دهم به نحو مطلوبی سرعت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه طی شش سال گذشته و با آغاز دوران خدمتگزاری دولت نهم اعتبارات شهرستان خدابنده نسبت به دوره‌های گذشته 650 درصد رشد داشته است، افزود: برای توسعه شهرستان یک هزار و 408 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

رفیعی با بیان اینکه در طی دولت نهم و دهم یک هزار و 353 پروژه در شهرستان اجرایی شده است، افزود: برای هر روستای شهرستان به طور میانگین چهار پروژه اجرایی شده است.

وی از تحقق 98 درصدی سفر هئیت دولت به استان زنجان در شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: در دور دوم و سوم به طور میانگین 65 درصد مصوبات تحقق یافته است.

فرماندار خدابنده با اشاره به 18 سفر استاندار زنجان به این شهرستان تصریح کرد: به طور میانگین این سفرها هر دو ماه یکبار به شهرستان‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه 138 پروژه در سفر استاندار به شهرستان خدابنده به تصویب رسیده است، افزود: تا کنون 6 میلیارد تومان به اجرای مصوبات سفر استاندار به شهرستان تخصیص یافته است.

رفیعی از مهاجرت معکوس 168 خانوار در سال جاری خبر داد و افزود: 118 خانه بهداشت، دو مرکز بهداشت و پنج پایگاه امداد جاده‌ای از دیگر برنامه‌های شهرستان است.

وی با اشاره به اجرای 21 پروژه ورزشی در شهرستان تصریح کرد: 60 درصد تولیدات زراعی و دامی استان زنجان از طریق شهرستان خدابنده صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول