اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان خبر داد

رشد 18,9 درصدی اعتبارات هزینه‌ای کرمان

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان از رشد 18,9 درصدی اعتبارات هزینه‌ای این استان در سال جاری خبر داد و گفت: سهم استان کرمان از مجموع اعتبارات هزینه‌ای کشور 4 درصد و به میزان 166 میلیارد تومان است.

رشد 18,9 درصدی اعتبارات هزینه‌ای کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کرمان اظهار داشت: بر اساس معرفی مجمع نمایندگان استان کرمان 2 نفر از نمایندگان در این شورا شرکت می‌کنند.

وی بیان داشت: برای حضور تمام نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری نیز آمادگی داریم تا از نظرات آنها بهره‌مند شویم و مشکلات را هم بیان کنیم.

نجار با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران استان کرمان در سال گذشته ابراز داشت: تلاش مدیران به صورت نسبی است، اما تمام مسئولان در تلاش هستند تا به بهترین نحو خدمات را به مردم استان کرمان ارائه کنند.

وی با اشاره به افزایش زمان هزینه‌کرد اعتبارات تملک دارایی ابراز داشت: مدیران با دقت بیشتر و نظارت دقیق‌تر کارها را دنبال کنند.

نجار زمان اختصاص بودجه را مناسب ندانست و تصریح کرد: اگر بودجه در شهریور ماه اختصاص داده شود، فعالیت‌ها بهتر انجام می‌شود.

وی میزان اعتبارات هزینه‌ای استان کرمان در سال جاری را 166 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: از این میزان 67.4 میلیارد تومان برای حقوق و مزایا و 98.6 میلیارد تومان سایر هزینه‌ها است.

نجار با اشاره به اینکه اعتبارات هزینه‌ای به صورت انقباضی است، خواستار صرفه‌جویی بیشتر در زمینه‌های مختلف شد.

استاندار کرمان از رشد 18.9 درصدی اعتبارات هزینه‌ای استان کرمان در سال جاری خبر داد و بیان داشت: سهم استان کرمان از مجموع اعتبارات هزینه‌ای کشور چهار درصد است.

نجار اعتبار تملک دارایی استان کرمان در سال جاری را 329.5 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این رقم نسبت به سال گذشته 25.5 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه 80 درصد اعتبارات ملی و فقط 20 درصد اعتبارات به صورت استانی است، ابراز داشت: مدیران باید برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند.

مقام عالی استان کرمان از فرمانداران خواست تا کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها را تشکیل دهند و از نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و افراد تأثیرگذار در این نشست‌ها دعوت کنند.

نجار با اشاره به مصوبات سه دور سفرهای استانی به کرمان ابراز داشت: تاکنون 170 درصد اعتبارات از سوی استان و حدود 30 درصد به صورت ملی انجام شده و اعتبار استانی مازاد بر تعهدات است. 

وی افزود: پروژه‌های مهر ماندگار در 2 بخش انجام می‌شود و تاکنون 7 میلیارد تومان برای انجام این پروژه‌ها در کرمان در نظر گرفته شده است.

نجار از اجرای پروژه‌های مهر ماندگار استان کرمان در بخش‌های راه، بهداشت و درمان، نیروگاه، صنعت و معدن خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح‌های مهر ماندگار تا پایان کار دولت دهم به بهره‌برداری می‌ر‌سند.

وی ابراز داشت: حدود 60 پروژه دیگر در استان کرمان شناسایی شده تا در قالب طرح مهر ماندگار با اختصاص اعتبار مورد نیاز به بهره‌برداری رسد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول