اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای دولت نهم صورت گرفته است

رشد هزار درصدی اعتبارات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: میزان اعتبارات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ابتدای دولت نهم تاکنون بیش از هزار درصد رشد داشته است.

رشد هزار درصدی اعتبارات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، منصور شکیبا اظهار داشت: میزان اعتبارات عمرانی دانشگاه در سال 84، حدود 9 میلیارد و 189 میلیون تومان بود که این مبلغ در سال 90، بالغ بر 51 میلیارد 490 میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه رشد اعتبارات و افزایش طرح‌های عمرانی نقش به سزایی در ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان سیستان‌وبلوچستان داشته، تصریح کرد: در سه دوره سفر هیات دولت به استان 378 پروژه عمرانی در بخش بهداشت و درمان به تصویب رسید که در حال حاضر 60 درصد این طرح‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

شکیبا مهم‌ترین این طرح‌ها را احداث و بهره‌برداری از 147 خانه بهداشت روستایی و شهری، 25 مرکز بهداشت روستایی، بال دوم بیمارستان‌های ایران ایرانشهر و امام علی (ع) چابهار، حل اساسی مشکل واگذاری زمین پردیس دانشگاه، احداث خوابگاه دانشجویی 500 نفر و احداث بیمارستان 64 تختخوابی نیک شهر عنوان کرد که بسیاری از آنها به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنین احداث بخش سوختگی و کلینیک بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان، بیمارستان آموزشی 200 تختخوابی و کلینیک تخصصی، فوق تخصصی بیمارستان چشم پزشکی در زاهدان، احداث پنج باب بیمارستان در شهرهای سراوان، سرباز و کنارک، سیب سوران و میرجاوه و همچنین مرکز درمان بستر 10 تختخوابی در فنوج، گلمورتی و زابلی را از دیگر طرح‌های بزرگ مصوب سفرهای هیئت دولت عنوان کرد که در راستای ارائه خدمات یکسان بهداشتی درمانی و ارتقاء سطح سلامت مردم استان در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول