اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل خبر داد

رشد 10 درصدی اعتبارات شمشیربازی در سال جاری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل از رشد 10 درصدی اعتبارات شمشیربازی استان اردبیل در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

رشد 10 درصدی اعتبارات شمشیربازی در سال جاری

هادی صباغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: رئوس برنامه‌های تقویم این هیئت در سال جدید همچنان تداوم استعدادیابی، توسعه و تقویت شهرستان‌ها و حضور منظم در مسابقات فدراسیون است.

وی ادامه داد: در کنار این موارد اساسی، برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، مسابقات استانی در تمامی رده‌های سنی، توسعه تجهیزاتی و حمایت از قهرمانان با استعداد هم در تقویم گنجانده شده و اجرا خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تقویم سال جاری با برآورد هزینه 290 میلیون ریال بسته شده که پیش‌بینی می‌شود این حداقل هزینه‌های ما در سال جاری باشد که نسبت به سال 90 حدود 10 درصد رشد دارد. 

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل افزود: برآورد هزینه‌ها در یک هیئت ورزشی معمولاً براساس حداقل‌ها بسته می‌شود و قطعاً باید تلاش کنیم تا با استفاده از منابع مالی دولتی و غیر دولتی و کمک‌های بخش خصوصی و مردمی، درآمدها و هزینه‌های خود را مدیریت کنیم تا حداقل برنامه‌های پیش‌بینی شده به دلیل مشکلات مالی عقیم نمانند.

صباغی با تشکر از حمایت‌ها و کمک‌های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان در سال 90 و سال‌های قبل از آن، اظهار داشت: فدراسیون شمشیربازی و اداره ورزش و جوانان استان با مدیریت‌های مختلف در طی چهار سال گذشته در حد توان خود از برنامه‌های هیئت شمشیربازی استان اردبیل حمایت و پشتیبانی کرده‌اند و اگر امروز این هیئت از رده 46 استانی و 21 کشوری، در جایگاه چهار هیئت برتر استان و کشور قرار گرفته است، محصول این حمایت‌هاست.

وی تصریح کرد: در کنار این حمایت‌ها اعضای این هیئت و ورزشکاران مدال‌آور این مجموعه نیز در چهار سال گذشته شمشیربازی استان را چه در بعد اجرایی و چه در بعد فنی یاری کردند تا امروز با سربلندی هیئتی موفق و پویا داشته باشیم.

انتهای پیام/و۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول