اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس خبر داد

رشد 40 درصدی اعتبارات عمرانی فردوس در سال گذشته

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس از رشد 40 درصدی اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

رشد 40 درصدی اعتبارات عمرانی فردوس در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباس اقبال ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فردوس اظهار داشت: اعتبارات تملک و دارایی، ماده 180 و اعتبارات ملی شهرستان فردوس در سال گذشته نسبت به سال 89 رشدی 40 درصدی داشته است.

وی افزود: در سال گذشته مبلغ 20 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان فردوس اختصاص یافت که این میزان در سال 89 مبلغ 14 میلیارد تومان بود.

فرماندار فردوس تصریح کرد: در سال جاری پروژه‌های حیاتی شهرستان فردوس از جمله کارخانه کنستانتره انار، شمش منیزیم، باند دوم فردوس و بجستان، استخر شنای سرپوشیده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اقبال با اشاره به تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی یادآور شد: با تشکیل این کارگروه تسهیلات ارزان قیمت هفت درصد با بازپرداخت پنج تا هفت سال در اختیار متقاضیان بخش کشاورزی قرار می‌گیرد.

وی گفت: حضور چشمگیر مردم در انتخابات سرنوشت ساز مجلس نهم برگ زرین موفقیت نظام در سال گذشته بود.

فرماندار فردوس با اشاره به حضور 91 درصدی مردم شهرستان فردوس در انتخابات مجلس نهم افزود: عدم انتخاب 190 نفر از نمایندگان مجلس هشتم نشان از عدم رضایت کامل مردم از عملکرد نمایندگان بود.

اقبال تصریح کرد: مجلس باید قوانین کارشناسی شده و متقنی را در دستور کار قرار دهد تا مشکلات کشور حل و مسائل را برای مردم روان و تسهیل کند.

وی اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها را سبب خودکفایی کشور در بسیاری از زمینه‌ها دانست و یادآور شد: اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها، همکاری و صرفه‌جویی مردم سبب تشکیل صندوق توسعه ملی و ذخیره 35 میلیارد دلار در این صندوق شد.

فرماندار فردوس به سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: باید بصورت مرتب ورق‌های افتخار ملت بازخوانی و مقاومت‌ها و رشادت‌های دوران جنگ برای نسل جوان تبیین شود.

اقبال اقامه نماز را بالاترین معروف دانست و با تاکید بر اقامه نماز جماعت در ادارات سطح شهرستان افزود: باید صدای اذان در ادارات طنین انداز و نماز جماعت نیز با حضور مدیر و پرسنل ادارات برگزار شود.

امام جمعه موقت شهرستان فردوس نیز علم و عمل را دو اصل جدایی ناپذیر دانست و گفت: علم بدون عمل و عمل بدون علم خطرناک و زیان آور و عقلی که اهل عمل باشد زنده و پویا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مرادی افزود: مجموعه زندگی انسان زمانی به پویایی می‌رسد که اهل اخلاص باشد.

وی تصریح کرد: مدیر کارآمد و موفق باید اهل اخلاص باشد وگرنه همه تلاش‌های او بی نتیجه است.

امام جمعه موقت فردوس یادآور شد: اگر مدیران ادارات اخلاص داشته باشند آفات موجود اداری از بین می‌رود.

نخستین جلسه شورای اداری شهرستان فردوس در سال جاری با گرامیداشت یاد و نام شهید علی احمدی برگزار و با اهدای هدایایی از پدر این شهید تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول