اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90 صورت گرفت

رشد 25 درصدی اعتبارات عمرانی شنبه و طسوج

خبرگزاری فارس: بخشدار شنبه و طسوج گفت: سال 90 در بخش شنبه و طسوج شاهد رشد 25 درصدی اعتبارات عمرانی بوده‌ایم و این نشان از توجه دولت به مناطق محروم جامعه است.

رشد 25 درصدی اعتبارات عمرانی شنبه و طسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی ابراهیم درویشی عصر امروز در جلسه عملکرد بررسی ادارات و نهادها در بخش شنبه از راه‌اندازی اداره ثبت احوال در آینده نزدیک در مرکز این بخش خبر داد و افزود: در سال 1391 که توسط حضرت امام خامنه‌ای بنام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است و ما باید در ضمن حمایت از سرمایه داخلی از کالاهای ساخت داخل استفاده کنیم.

درویشی گفت: ما اگر در تمام زندگی خود صرفه‌جویی کنیم باعث می‌شود کشورمان به خودکفایی بیشتری دست یابد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب مبنای سال 91 را فعالیت اقتصادی قرار داده و سیاست کلی نظام را تبیین می‌کند و همه ما باید گوش به فرمان آن عزیز و در سایه توجه به فرامین معظم‌له باشیم.

نماینده عالی دولت در بخش شنبه و طسوج دشتی خاطر نشان کرد: در شعار رهبر معظم انقلاب سه حلقه وجود دارد حلقه اول دولت، حلقه دوم دست اندرکاران و حلقه سوم مردم هستند و این سه حلقه با تعامل و همدلی باید پیوند بخورند و در این حلقه هر کسی وظایفی دارد.

وی افزود: اگر واردات بر مبنای درست باشد، سرمایه‌گذاری داخلی ضرر نکند، تشویق مردم به تولید بیشتر و تولیدات ایرانی با کیفیت عالی باشد و اطلاع‌رسانی در ارتباط با مصرف کالای ایرانی وجود داشته باشد و فرهنگ مصرف کالای ایرانی را در مردم تقویت کنیم کشور در بحث تولیدات گام‌های مؤثری خواهد برداشت.

درویشی یادآور شد: شنبه و طسوج در زمینه‌های مختلف آبخیزداری، مسکن، مساجد، راه وشهرسازی، اجرای طرح‌های هادی پیشتاز است به‌طور مثال در بعضی از روستاهای بخش در سال 90 برای نخستین‌بار طرح هادی انجام گرفت.

وی گفت: در سال جاری با گوش فرا دادن به فرامین حضرت امام خامنه‌ای و دولت کریمه دکتر احمدی‌نژاد تمام تلاش و عزم خود در جهت به تحقق رسیدن شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را به کار می‌گیریم.

وی تصریح کرد: با همکاری دوستان در ادارات مختلف سعی‌مان بر این است که با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند در جهت توسعه بخش گام برداریم و مقدمات راه اندازی اداره ثبت احوال در شهر شنبه انجام گرفته و برای نمایندگی اداره ورزش وجوانان هماهنگی لازم به عمل آمده است و از آنجا که بخش شنبه و طسوج از قطب‌های کشاورزی شهرستان دشتی محسوب می‌شود تمام تلاش خود را برای استقرار یک واحد بانکی انجام می‌دهیم و در این زمینه رایزنی‌هایی صورت گرفته است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول