اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

منشور پیشگیری از جرایم مالی نیروهای مسلح تدوین شد

خبرگزاری فارس: منشور پیشگیری از جرایم مالی در نیروهای مسلح استان مرکزی امروز در مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرایم نیروهای مسلح تدوین شد.

منشور پیشگیری از جرایم مالی نیروهای مسلح تدوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ظهر امروز در این مجمع گفت: لازمه پیشگیری از وقوع جرایم در نیروهای مسلح تقویت مسئولیت‌پذیری سازمانی کارکنان این نهاد است.

سردار نورخدا قاسمی افزود: یکی از عوامل مؤثری که موجب کاهش جرم در هر مجموعه‌ای می‌شود اخلاق‌مداری و مسئولیت‌پذیری سازمانی است که مسئولان ذی‌ربط باید برای تقویت این دو اصل مهم بکوشند.

وی با تاکید بر اینکه به هر میزان نیروی انسانی در بدنه نیروهای مسلح آگاه و اخلاق‌محور باشند به همان میزان ضریب جرم و خطا کاهش می‌یابد، تصریح کرد: نهادینه شدن اخلاق‌مداری اصلی مهم در کاهش جرایم است که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اجرای برنامه‌های پنج ساله پیشگیری از وقوع جرم در سازمان‌های نیروهای مسلح نقش بسیار مؤثری در کاهش جرایم این بخش داشته که ادامه این برنامه‌ها ضروری‌ است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمحمد مروج‌نیا رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی نیز این سازمان را ضامن امنیت و حافظ سلامت نیروهای مسلح دانست.

وی گفت: سلامت نیروهای مسلح ایران در هیچ نقطه‌ای از دنیا یافت نمی‌شود و این باعث افتخار کشور است.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول