اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

پیشگیری از وقوع جرایم اولویت‌های مهم پلیس اصفهان در سال 91 است

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در سال‌های اخیر برنامه‌های بسیار مفید و موثری در پیشگیری از جرایم توسط این معاونت انجام شده است، گفت: پیشگیری اجتماعی از جرایم و آسیب‌ها از اولویت‌های مهم پلیس استان اصفهان در سال 91 است.

پیشگیری از وقوع جرایم اولویت‌های مهم پلیس اصفهان در سال 91 است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: امسال یکی از پرکارترین سال‌های معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای نهادینه کردن پیشگیری از جرایم و آسیب‌ها نسبت به سال‌های گذشته است.

وی اظهار داشت: با عنایت و تدبیر فرمانده انتظامی استان، برنامه های ویژه ای تا پایان سال اجرا می‌شود که رشد این برنامه‌ها نسبت به گذشته بالاتر است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اجرای طرح جامع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، راه اندازی تریبون‌های آزاد اندیشی در مساجد، محلات، دانشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها را گامی به سوی امنیت اجتماعی در مدارس و مجامع عمومی دانست و اضافه کرد: برگزاری طرح بزرگ شکوه عفاف و طرح تجلیل از خوش حجاب‌ها، طرح فرهنگی تحویل داوطلبانه تجهیزات ماهواره و تشویق به استفاده از گیرنده های دیجیتال از دیگر این برنامه های این معاونت در سال جاری است.

وی به انتشار فصلنامه پیام مشاور و تهیه ماهنامه امین اصفهان اشاره کرد و گفت: تهیه و تولید بروشورهای آموزشی، ساخت کلیپ، پخش برنامه 50 قسمتی مستند بازسازی مهم‌ترین جرایم استان به همراه گفتگو با مجرمان از شبکه استانی از دیگر اقدامات سال جاری است.

کریمی ادامه داد: تولید برنامه های آموزشی با همکاری صدا و سیما، پخش پیام‌های هشداری از طریق صدای مرکز استان به صورت روزانه، انتشار مقالات علمی و تخصصی در مطبوعات و خبرگزاری‌ها نیز در این راستا صورت می‌گیرد.

وی گفت: برپایی نشست‌های خبری و اتاق‌های فکر با کارشناسان و برگزاری کارگاه آموزشی برای مردم از دیگر برنامه‌هایی هستند که در این راستا تا پایان سال عملیاتی می‌شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: پلیس معتقد است که تنها یک درصد از افراد جامعه به عنوان تبهکار حرفه ای بوده و به دنبال به هم ریختن نظم جامعه هستند.

وی اضافه کرد: در حالی که 99 درصد دیگر به طور ناخواسته یا بزهکار شده و یا قربانی بزه می‌شوند که با کارهای فرهنگی و توسعه آموزش‌های همگانی می‌توان از آن پیشگیری کرد.

کریمی تصریح کرد: تعامل بین دستگاه‌ها و نهادهای مردمی و جذب مشارکت‌های عمومی می‌تواند تا میزان بسیار زیادی از جرایم را کاهش دهد و از بروز آن پیشگیری کند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول