اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان دستگاه قضایی و کاندیداهای نمایندگی مجلس

جلسه پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی برگزار شد

خبرگزاری فارس: جلسه پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی با حضور مسئولان دستگاه قضایی و کاندیداهای نمایندگی مجلس نهم در دادگستری کرمانشاه برگزار شد.

جلسه پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلسه پیشگیری از وقوع جرئم و تخلفات انتخاباتی با حضور دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه و معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه در دادگستری کرمانشاه برگزار شد.
بر اساس گزارش پورتال دادگستری کرمانشاه، در این جلسه که با همکاری و هماهنگی معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه برگزار شد، دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه اظهار کرد: انتخابات یکی از شاخصه‌های خوب نظام اسلامی است که در آن مردم‌سالاری دینی به منصه ظهور گذاشته می‌شود بنابراین اهمیت نظر و رای مردم برای نظام در همین انتخابات وجود پیدا می‌کند.
مجتبی ملکی افزود: همه کسانی که پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند باید قانون‌مند باشند چرا که جایگاه آنها در آینده قانون‌گذاری است لذا بر همه کاندیداها لازم است اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.
وی ادامه داد: ریاست کل دادگستری استان کرمانشاه اقدام به تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با تخلفات انتخاباتی در استان کرده و شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری‌های سراسر استان تشکیل شده است.
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه تصریح کرد: دستگاه قضایی بی‌هیچ اغماضی نسبت به گروه‌ها و طیف‌ها با متخلفان برخورد خواهد کرد و صیانت از آرای مردم را وظیفه خود می‌داند و اجازه نخواهد داد هیچگونه تخلفی صورت گیرد.
در ادامه این جلسه معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: قانون‌گذار برای متخلفان امر انتخابات مجازات‌هایی پیش‌بینی کرده اما رعایت قانون برای کسانی که خود قرار است در امر قانون‌گذاری دخیل باشند، امری حتمی است.
جلال منکرسی با یادآوری برخی تخلفات انتخاباتی خاطرنشان کرد: با هر کدام از این تخلفات طبق قانون برخورد خواهد شد و از دستگاه قضایی می‌خواهیم قاطعانه با این جرایم برای تلطیف فضای انتخاباتی برخورد کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول