اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور مسئولان

114 همیار قرآن در زنجان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: از 114 نفر از همیاران قرآن در زنجان در مراسمی با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.

114 همیار قرآن در زنجان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان ظهر امروز در دهمین کرسی تلاوت و دومین همایش بزرگ قرآنیان زنجان و تجلیل از 114 همیار قرآن در طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در زنجان اظهار داشت: امروز کودکان با ترغیب بزرگترها برای آموزش روخوانی و شرکت در کلاس‌های آموزشی در رابطه با قرآن جلوتر از بزرگترها گام برمی‌دارند.

حجت‌الاسلام علی دشتکی با اشاره به جایگاه قرآن و اینکه قرآن سعادت اخروی و دنیوی را به همراه می‌آورد، افزود: درجات بهشت بر اساس قرآن خواهد بود و هر کس که بیشتر بتواند قرآن بخواند جایگاه بهتری در بهشت از آن خود می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پیامبر (ص) قرآن را درمان و شفای دردها خواند، افزود: شفای دردهای امروزی که بیشتر ناشی از اضطراب، استرس و رابطه‌های نامناسب بین افراد ایجاد می‌شود، قرآن است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به حدیثی از امیرالمومنان حضرت علی (ع) افزود: من می‌بینم مردانی از عجم که قله‌های معرفتی قرآن را فتح می کنند، خاطرنشان کرد با شور و شوق کودکان امروز برای آموزش قرآن و تشویق بزرگترها برای ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآن انشاءالله مقدمه آموزش قرآن در دنیا را فراهم می‌آورند.

در ادامه این مراسم مدیر فرهنگسرای قرآن و عترت زنجان با اشاره به برنامه‌های ویژه فرهنگسرای قرآن و عترت در ایام تابستان و ماه رمضان افزود: برنامه‌های تابستان از ساعت هشت صبح تا بعد از نماز مغرب و عشا در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام مهدی باقری برگزاری کارگاه آموزشی قرآن را از جمله برنامه‌های فصل تابستان خواند و گفت: برگزاری کارگاه تربیت فرزند در پنج جلسه ویژه اولیا از دیگر برنامه‌های تابستان است.

وی ختم قرآن مجید برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات قرآنی را از برنامه‌های ماه رمضان اعلام کرد.

در پایان این مراسم از 114 نفر از همیاران قرآن و 12 نفر از مربیان برتر قرآن تجلیل شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول