اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم عنوان کرد

حضور 3000 ایثارگر قمی در برنامه‌های قرآنی ماه رمضان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: بیش از سه هزار ایثارگر قم در برنامه‌های قرآنی ویژه ایام ماه مبارک رمضان حضور می‌یابند.

حضور 3000 ایثارگر قمی در برنامه‌های قرآنی ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، مهدی پهلوانی اظهار کرد: از جمله این برنامه‌ها تهیه کتاب زبان سوره‌های قرآن برای 2 هزار ایثارگر به قلم یکی از نخبگان ایثارگر ویژه جزء 30 قرآن کریم در 120 صفحه است که برای ایثارگران در ایام ماه مبارک رمضان به مسابقه گذاشته می‌شود.

وی اضافه کرد: این کتاب در جلسات مختلف قرآنی بین ایثارگران توزیع می‌شود و به دانش‌آموزان، دانشجویان، جانبازان و خانواده شهدای شرکت‌کننده در این طرح که موفق به کسب امتیاز لازم شدند جوایزی اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه‌های قرآنی در حسینیه‌های شهدا، مجتمع امام خمینی (ره)، شهرک شهدا و مراسم گلشن وحی (شبی با قرآن) ویژه ایثارگران در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراسم جزء‌خوانی هر شب در مرکز فرهنگی گلزار سوم خرداد از جمله برنامه‌های قران کریم است.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در قالب جزء‌خوانی و برنامه‌های آموزشی در رشته‌های قرائت، تفسیر، مفاهیم و حفظ قرآن کریم است.

پهلوانی همچنین از اجرای طرح مسابقه جزءخوانی قرآن کریم و تقدیم ثواب قرائت هر جزء نثار ارواح مطهر شهدای والامقام خبر داد.

وی ادامه داد: علاوه بر این برنامه‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان، امسال 2 هزار و 800 نفر از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در مسابقات مرحله شهرستانی و استانی قرآن کریم شرکت کردند که از این تعداد 55 نفر به مسابقات کشوری راه یافته‌اند و دوره‌های توجیهی ایشان طی شش جلسه در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول