اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد واحد نور:

شهرستان نور امسال میزبان بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد واحد نور از میزبانی بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور خبر داد.

شهرستان نور امسال میزبان بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور است

حجت‌الاسلام سلیمان حلیمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نور بیان داشت: هفدهمین دوره مسابقات شفاهی قرآن کریم ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان سراسر کشور امسال به میزبانی شهرستان نور برگزار می‌شود.

وی از ارسال 930 اثر از دانشگاه‌های سراسر کشور به دبیرخانه این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: برخی از این آثار از نظر ارزش ریالی حدود 4 میلیون تومان قیمت دارد، این آثار از امروز به‌مدت یک ماه در نمایشگاه قرآن تهران به معرض نمایش گذاشته شده و 10 روز قبل از اختتامیه در نور نیز در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با اشاره به بررسی آثار ارسالی توسط شش داور ممتاز بین‌المللی از اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات شفاهی قرآن کریم در مهر ماه سال جاری با حضور دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور خبر داد.

حلیمی از مسئولان شهرستان خواست تا این بزرگ‌ترین اتفاق قرآنی را با استفاده از همه ظرفیت‌ها پشتیبانی و حمایت کنند تا در شأن خود برگزار شود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول