اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خبر داد

اجرای 200 ویژه‌برنامه قرآنی در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از اجرای 200 ویژه‌برنامه قرآنی و مذهبی در ماه مبارک رمضان در آبپخش خبر داد.

اجرای 200 ویژه‌برنامه قرآنی در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش محمد نجفی بعد از ظهر امروز در نشست با فعالان فرهنگی و هنری آبپخش اظهار داشت: توسعه فرهنگ و هنر از ضروریات جامعه محسوب می‌شود و فرهنگ و ارشاد اسلامی با توانی مضاعف در این زمینه تلاش می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خاطر نشان کرد: فراهم ‌آوردن زیرساخت‌های مناسب به منظور توسعه فعالیت‌های فرهنگی در آبپخش از مسائل مهمی است که این نهاد در دستور کار خود قرار داده و در سال‌های اخیر فعالیت خود را بر این اصل منطبق کرده‌ایم.

نجفی اذعان داشت: در آبپخش توان و پتانسیل بالای فرهنگی وجود دارد که با وجود شرایط خاص و محدودیت امکانات همواره به مطلوب‌ترین شکل ممکن به فعالیت خود ادامه داده‌اند و در عرصه‌های مختلف زمینه درخشش نام فرهنگ و هنر آبپخش را فراهم آورده‌اند.

وی اضافه کرد: در عرصه‌های مختلف تئاتر و نمایش، هنرهای تجسمی، مطبوعات و خبرنگاری توان و پتانسیل بالایی در آبپخش نهفته که باید توان خود را به منظور توسعه درخشش این پتانسیل‌ها به کار گیریم و این کار نیازمند تلاش شبانه‌روزی مسئولان فرهنگی بخش است.

این مسئول با اشاره به برگزاری نمایشگاه هنر نقاشی در آبپخش اشاره کرد و ابراز داشت:‌ به منظور فعالیت در حوزه هنرهای تجسمی و تلاش برای شناساندن و توسعه هنر نقاشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش اقدام به برگزاری نمایشگاه نقاشی در این شهر کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش عنوان کرد: در این نمایشگاه بیش از چهل اثر از آثار این هنرمند با موضوعاتی چون زن، جنوب و زندگی، داستان‌های شاهنامه، فضاسازی و حرکت آزاد خط و ... به نمایش درآمده است.

نجفی ادامه داد:‌ هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی مخاطب با سبک‌ها و مکتب‌های مختلف نقاشی و بیان توان هنری آبپخش در حوزه هنر نقاشی بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی در ماه رمضان اذعان داشت: در رمضان امسال بیش از 200 برنامه قرآنی در منطقه آبپخش برنامه‌ریزی شده که شامل برنامه‌های قرآنی در مساجد و کانون‌های فرهنگی و محافل خانگی قرآن است.

نجفی افزود: کیفیت‌بخشی به برنامه‌های فرهنگی و دینی و قرآنی از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره در سال جاری است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول