اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان:

کنگان بیش از 500 حافظ و قاری قرآن دارد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان گفت: شهرستان کنگان بیش از 300 حافظ و 200 قاری قرآن دارد.

کنگان بیش از 500 حافظ و قاری قرآن دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه دوشنبه در نشست با فعالان قرآنی شهرستان کنگان اظهار داشت: توسعه مفاهیم قرآنی و اسلامی یکی از اهداف مهمی است که در جامعه اسلامی تمام مدیران و مسئولان باید برای تحقق آن تلاش کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی آموزش‌های قرآنی را به شکل منظم و هماهنگ آغاز کرد و تاکنون توانسته آموزش‌های خوبی در این زمینه به مردم ارائه کند.

اهرمی برنامه‌ریزی و تلاش مستمر را از عوامل موفقیت سازمان تبلیغات دانست و بیان کرد: موفقیت در آموزش قرآن از الطاف الهی و جامعه اسلامی است و برنامه‌ریزی مستمر و تلاش خستگی‌ناپذیر از عوامل مهمی است که سبب شده سازمان تبلیغات اسلامی در این امر موفق باشد.

وی با تاکید بر گستردگی‌های فعالیت تبلیغات اسلامی در ترویج فرهنگ قرآنی اضافه کرد: در سال‌های اخیر نهادهای مختلف فرهنگی تلاش‌های ارزشمندی در راستای گسترش و ترویج آموزش‌های قرآنی داشته‌اند، اما سازمان تبلیغات گسترده‌ترین نهاد آموزش قرآن در کشور است.

این مسئول بیان کرد: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در شهرستان کنگان روند مطلوبی داشته و در نیمه نخست امسال نیز شاهد راه‌اندازی هفت دوره تخصصی آموزش قرآن کریم خواهیم بود و لازم است تمام مدیران و مسئولان شهرستان در این زمینه تلاش و اهتمام کافی داشته باشند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان عنوان کرد: قرآن به عنوان بزرگ‌ترین کتاب در تاریخ بشریت باید در بین جوانان و نوجوانان ترویج شود و اگر می‌خواهیم جامعه‌ای زنده و پویا داشته باشیم باید فرهنگ معنویت و اخلاق اسلامی را زنده کنیم.

اهرمی ادامه داد: حمایت از مؤسسات قرآنی از مسائل مهمی است که برای توسعه فرهنگ ناب قرآنی و دینی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و از این طریق می‌توانیم شرایط را برای گسترش فرهنگ ناب قرآنی و دینی که ضامن سعادت جامعه انسانی است، هموار کنیم.

وی در همین راستا گفت: جامعه القرآن الکریم و اهل‌بیت علیهم‌السلام شهرستان کنگان در سال‌های اخیر فعالیت‌های ارزشمندی به منظور توسعه فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان انجام داده است و هم‌اکنون این مؤسسه بیش از 300 حافظ قرآن دارد و بیش از 200 قاری قرآن در این مؤسسه فعالیت دارد.

اهرمی اذعان کرد: از مسئولان شهرستان کنگان می‌خواهیم به منظور توسعه فعالیت‌های قرآنی در شهرستان کنگان با تمام توان از این مؤسسه حمایت کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول