اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم خبر داد

راهیابی 8 دانشجوی قمی به بیست و هفتمین دوره مسابقات ملی قرآن

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم از راهیابی هشت نفر از دانشجویان دانشگاه قم به بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان سراسر کشور خبر داد.

راهیابی 8 دانشجوی قمی به بیست و هفتمین دوره مسابقات ملی قرآن

محمدعلی اسدطاش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ با اشاره به برگزاری کلاس‌های حضوری و غیرحضوری قرآن اظهار کرد: رشته‌هایی مانند روخوانی، روانخوانی، ترجمه و مفاهیم قرآن و تدبر در قرآن در قالب دوره حضوری ارائه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: قرآن در خانه و احکام در خانه در قالب دوره غیرحضوری قرآن کریم برگزار می‌شود.

مدیر دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم از اعزام هشت نفر از دانشجویان دانشگاه قم به بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان سراسر کشور خبر داد و افزود: اکنون مرحله دانشگاهی و منطقه‌ای این مسابقات برگزار شده و برگزیدگان این دو مرحله از 25 تا 28 تیر در دانشگاه رازی کرمانشاه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به بخش‌های مسابقات قرآن کریم گفت: رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم در بخش شفاهی و رشته‌های مفاهیم قرآن و سیره 14 معصوم در بخش کتبی بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان وجود دارد.

اسدطاش خاطر نشان کرد: ارائه مقاله، شعر، خوشنویسی، وبلاگ‌نویسی، مداحی، دعاخوانی و سخنرانی از دیگر بخش‌های این دوره مسابقات است.

وی یادآور شد: برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآنی از دیگر برنامه‌های دفتر فعالیت‌های قرآنی بوده که در قالب تجوید نظری، مفاهیم قرآن و تدبر در قرآن در سطح اساتید و دانشجویان برگزار می‌شود.

مدیر دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم برگزاری اردوی دانشجویان فعال قرآنی و جام مسابقات رمضان و کوهنوردی را از دیگر برنامه‌های دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم ذکر کرد. 

وی با اشاره به برگزاری ضیافت اندیشه دانشجویی گفت: این طرح از چهارم تا 15 شهریور در دانشگاه قم برگزار می‌شود که ارائه برنامه‌های متنوع قرآنی از جمله برنامه‌‌های این طرح است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول