اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان گچساران:

سرانه فضای ورزشی گچساران یک متر است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: این شهرستان دارای فضاهای مطلوبی برای فعالیت ورزشکاران بوده و سرانه فضای ورزشی گچساران یک متر است.

سرانه فضای ورزشی گچساران یک متر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، اسماعیل پناهپوری امروز در همایش تجلیل از مدال‌آوران هاکی و واترپلوی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران محلی در سالن هلال احمر گچساران برگزار شد، اظهار کرد: اداره تربیت بدنی در گچساران فعالیت ورزشی خود را از سال 50 آغاز کرد که در آن زمان از نظر گستره ورزشی و نیروهای فعال ورزشی، تخصصی و فنی قابلیت‌‌های خوبی داشت.

وی ابراز داشت: اداره تربیت‌ بدنی گچساران به عنوان نماینده دیگر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در این شهرستان تأسیس و تمامی برنامه‌های ورزشی و امور اداری استان در این اداره برنامه‌ریزی می‌شد.

پناهپوری با اشاره به موفقیت‌های تیم‌های ورزشی گچساران در گذشته یادآور شد: فوتبال گچساران در سال 45 مقام دوم کشور را به دست آورد و سال 51، هندبال بانوان این شهرستان در میان 22 تیم، موفق به کسب مقام قهرمانی در سطح کشور شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران قهرمانی هندبال بانوان در سال‌ 52 در مشهد مقدس را از دیگر افتخارات ورزش گچساران عنوان کرد.

پناهپوری گفت: فعالیت هیئت‌های ورزشی گچساران در سال 68 شامل هشت هیئت آقایان و چهار رشته ورزشی بانوان بود که در حال حاضر ورزش گچساران با 38 هیئت آقایان و 30 هیئت بانوان به کار خود ادامه می‌دهد.

وی 11 سالن ورزشی، دو استخر شنا، زمین چمن مصنوعی هاکی را از جمله مکان‌های ورزشی احداث‌شده در چند سال اخیر عنوان کرد.

فعالیت 44 ملی‌پوش گچسارانی در سال 90 

این مسئول در گچساران افزود: 50 زمین ورزشی روستایی نیز که هم‌اکنون فعالیت در زمینه تسطیح، جدول‌گذاری، نصب دروازه، سرویس بهداشتی و رختکن در 16 قطعه آن آغاز شده است از دیگر فضاهای ورزشی در این شهرستان بوده که این فضاهای ورزشی نقش مهمی در راستای توسعه و پیشرفت ورزش در این شهرستان داشته است.

پناهپوری بیان داشت: در سال 90 گچساران 44 ملی‌پوش در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله هاکی، هندبال و واترپلو در قسمت آقایان و بانوان به جامعه ورزش کشور معرفی کرد.

وی اذعان داشت: در حال حاضر سرانه فضای ورزشی گچساران به یک متر رسیده است که این موضوع یکی از اهداف اداره ورزش و جوانان گچساران بوده است.

پناهپوری با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران کهگیلویه و بویراحمد در رشته‌های هاکی و واترپلو تصریح کرد: تیم هاکی آقایان که به همت شرکت نفت گچساران مورد حمایت‌های مالی این شرکت قرار گرفت با نام راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد، موفق به کسب مقام قهرمانی کشور در سال 89 شد.

وی ادامه داد: این تیم در مسابقات لیگ برتر هندبال شرکت کرده و در چهار دوره فینالیست این مسابقات شد که ماحصل این تلاش سه مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی بود.

مشکل اصلی ورزش گچساران کمبود اعتبارات است

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران ابراز داشت: تیم واترپلوی گچساران با حمایت و کمک‌دهی نفت و گاز این شهرستان ضمن کسب مقام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی موفق به کسب نائب قهرمانی باشگاه آسیا شد.

پناهپوری با تشکر از مسئولان شرکت بهر‌ه‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار امیدواری کرد که این روند همکاری ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی ورزش استان و گچساران کمبود اعتبارات است، از مسئولان خواست تا در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

پناهپوری جذب اعتبارات برای ادامه روند موفقیت‌ها و مدال‌آوری‌های ورزشکاران این استان را بسیار مهم و ضروری دانست.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول