اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند:

سرانه ورزشی نهاوند 65 سانتی‌متر است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: سرانه ورزشی تا سال 84 در نهاوند 15 سانتی‌متر بوده که در سال جاری به 65 سانتی‌متر به ازای هر نفر افزایش یافته و تا پایان سال نیز افزایش می‌یابد.

سرانه ورزشی نهاوند 65 سانتی‌متر است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، نخستین هفته مسابقات کشتی دسته یک کشور در رده سنی بزرگسالان رشته آزادکاران در نهاوند برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در رقابت‌های لیگ دسته یک کشتی بزرگسالان آزادکار کشور 12 تیم از سراسر کشور حضور دارند که به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت اقدام به برگزاری مسابقات می‌کنند.

سعید کولیوند ادامه داد: در هفته اول این رقابت‌ها در گروه A تیم کشتی شهرداری نهاوند با تیم هیئت کشتی ارومیه در سالن ورزشی عبادالله خدارحمی پنجه در پنجه شدند که در مجموع تیم هیئت کشتی ارومیه با نتیجه 16 بر 15 توانست تیم کشتی شهرداری نهاوند را شکست دهد.

وی افزود: از حاشیه‌های زیبای این رقابت‌ها حضور چهره‌های سرشناس کشتی جهان و کشور، مسعود مصطفی‌جوکار در تیم شهرداری نهاوند بود که نتیجه را به حریف قدرتمند و جویای نام خود در ارومیه واگذار کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند ابراز داشت: از اوزان 50 تا 120 کیلوگرم به ترتیب در 50 کیلوگرم، میلاد خزایی از نهاوند پیروز شد، در وزن 55 کیلوگرم شهروز قاسم‌پور از ارومیه برنده شد، در وزن 65 کیلوگرم نیز علی علیزاده از ارومیه موفقیت را از آن خود کرد.

وی گفت: در وزن 66 کیلوگرم مرتضی جوادی از ارومیه پیروز این رقابت شد، در 74 کیلوگرم هادی سرباززاده از ارومیه رتبه نخست را به دست آورد، در وزن 84 کیلوگرم انور ژاکتی از اورمیه اول شد، در 96 کیلوگرم وحید یوسف‌زاده از نهاوند پیروز این رقابت‌ها شد.

به گفته کولیوند در وزن 120 کیلوگرم سید رضا جباری از ارومیه با ضربه فنی توانست بر حریف خود غلبه کرده و تیم ارومیه را قهرمان این هفته از مسابقات کند.

وی در پایان سخنانش گفت: سرانه ورزشی شهرستان نهاوند تا سال 84 در نهاوند 15 سانتی‌متر بوده و هم‌اکنون در سال جاری به 65 سانتی‌متر به ازای هر نفر افزایش یافته که قطعاً تا پایان سال جاری این میزان افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول