اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

شیراز دارای پایین‌ترین سرانه ورزشی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: شیراز پایین‌ترین سرانه ورزشی را در میان شهرستان‌های استان فارس دارد.

شیراز دارای پایین‌ترین سرانه ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا کمانه پیش از ظهر امروز در نشست با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان فارس اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین دلایل کمبود سرانه ورزشی در شیراز کمبود زمین مناسب برای ساخت اماکن ورزشی است.

وی افزود: مهم‌ترین اولویت این اداره در سال جاری تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است و با استفاده از ظرفیت‌های موجود تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در ادامه به پیشرفت قابل ملاحظه ورزشگاه میانرود اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که از این مجموعه داشتیم شاهد پیشرفت فیزیکی سه درصد جلوتر از برنامه بودیم که امیدواریم این روند ادامه یابد.

کمانه همچنین از طرح مستندسازی و دریافت سند برای اماکن ورزشی این استان سخن گفت و تصریح کرد: در استان فارس 754 مجموعه ورزشی داریم که تنها برای 24 مورد سند صادر شده است و در این مورد با مشکل جدی مواجه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: نقش ورزش بالنده‌کردن سرمایه‌های انسانی در جامعه است و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها با اجرای طرح آمایش سرزمینی می‌توانند در رشته‌هایی که توانایی بیشتری دارند، موفق‌تر عمل کنند.

به گزارش فارس، در پایان این نشست روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان فارس به بیان مشکلات خود پرداختند و مدیرکل و معاونان وی پاسخگوی آنان بودند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول