اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود 200 هزار نفر جمعیت

سرانه ورزشی لردگان 0.16 سانتی‌متر است

خبرگزاری فارس: فرماندار لردگان گفت: سرانه ورزشی لردگان با وجود 200 هزار نفر جمعیت تنها 0.16 سانتی‌متر است.

سرانه ورزشی لردگان 0.16 سانتی‌متر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی زاهدی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: ملت ایران با تکیه بر سرمایه ایرانی به دشمن ثابت خواهند کرد با وجود اعمال تحریم‌ها از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، این تحریم‌ها تاثیری در وفاداری آنان به نظام نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه شهرستان لردگان دارای ظرفیت و توانایی‌های مطلوبی در زمینه‌های مختلف است، افزود: این شهرستان در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است.

زاهدی با اشاره به وجود 200 هزار نفر جمعیت در این شهرستان، بیان داشت: این شهرستان دارای منابع طبیعی و خدادادی فراوانی است که این امر مسئولیت مسئولان را در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم سنگین‌تر کرده است.

فرماندار شهرستان لردگان با بیان اینکه در طول دولت نهم و دهم خدمات ارزشمندی به شهرستان لردگان شده است، گفت: مدرسه‌سازی، توسعه راه‌های روستایی، اجرای طرح‌های هادی روستایی، اجرای پتروشیمی لردگان و کارخانه سیمان بخشی از خدمات دولت عدالت‌محور احمدی‌نژاد به مردم این شهرستان است.

وی با تأکید بر اینکه خدمات انجام شده در طول دولت نهم و دهم قابل مقایسه با دولت‌های قبل نیست، افزود: با وجود این خدمات ارزشمند این شهرستان هنوز در برخی از بخش‌ها ضعف‌های بسیاری دارد، که رفع این نقاط ضعف نیازمند همت مسئولان و تخصیص اعتبارات مناسب و مکفی است.

زاهدی ادامه داد: در حال حاضر سرانه ورزشی این شهرستان 0.16 سانتی‌متر برآورد شده است که در برابر سرانه استاندارد ورزشی که معادل 57 سانتی‌متر تعیین شده است، بسیار ناچیز است.

وی با بیان اینکه شهرستان لردگان قطب کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری محسوب می‎شود، تاکید کرد: دولت در سال جاری برنامه‎های ویژه‌ای برای توسعه کشاورزی دارد که مسئولان باید با هوشیاری کامل بتوانند منابع اعتباری زیادی را برای رونق بخش کشاورزی این شهرستان جذب کنند.

فرماندار شهرستان لردگان همراهی مسئولان را در به ثمرنشاندن پروژه‌های عمرانی این شهرستان ضروری برشمرد و گفت: اگر قرار باشد حتی تنها یک روز به عنوان فرماندار در این شهرستان خدمت کنم در برابر مسائل این شهرستان هرگز کوتاهی نخواهم کرد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول