اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

سرانه ورزشی در مشگین‌شهر بالاتر از میانگین اردبیل است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سرانه ورزش مشگین‌شهر بالاتر از میانگین سرانه استان اردبیل است به طوری که در این شهرستان 1.2 متر‌مربع فضای ورزشی وجود دارد.

سرانه ورزشی در مشگین‌شهر بالاتر از میانگین اردبیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج در همایش پیاده‌روی سراسری خانوادگی که صبح امروز در مشگین‌شهر برگزار شد، اظهار داشت: با تکمیل پروژه‌های در دست احداث به ویژه هفت پروژه مهم ورزشی این شهرستان که امسال به بهره‌برداری می‌رسد این سرانه رو به افزایش است.

وی با قدردانی از حضور شبکه سه سیما و سبلان در پوشش زنده این برنامه و همایش عظیم پیاده‌روی خاطرنشان کرد: کشورمان در مسیر توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در سال‌های اخیر گام‌های بزرگی برداشته است و استان اردبیل به عنوان یک استان قهرمان‌خیز ورزشکاران نام‌آوری را تقدیم ایران اسلامی کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نزدیکی المپیک 2012 لندن را یادآور شد و گفت: برای دو قهرمان جهانی حاضر در این مسابقات انوشیروانی و محمد‌پور و همچنین در رشته پارالمپیک باقری جدی و صمد فرزین آرزوی توفیق داریم تا با همت خود بتوانند پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در‌آورند.

پازاج یکی از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان را حفظ و ارتقای سلامتی افراد جامعه برای رسیدن به شرایط مطلوب بهداشتی و تغذیه اعلام کرد و یادآور شد: ما دو هدف اصلی را از این کار دنبال می‌کنیم که یکی برقراری زندگی سالم و با کیفیت عاری از بیماری و فقر حرکتی و در وهله دوم نیز بهبود مهارت‌های زندگی روزمره است که به یقین با ورزش و ایجاد شور و نشاط به آن دست می‌یابیم.

رایگان بودن استفاده از فضاهای ورزشی در روستاها و شهرهای زیر‌ 100 هزار نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش با قدردانی از حضور گسترده و بی‌نظیر مردم مشگین‌شهر در همایش پیاده‌روی اظهار داشت: مردم مشگین‌شهر در این حرکت خود با اتحاد و یکپارچگی صلابت خود را بار دیگر به نمایش گذاشته و گوشه‌هایی از عظمت و نجابتشان را به رخ کشیدند.

یونس اسدی از گردشگران و مسافران تابستانی خواست با حضور در پارک جنگلی مشگین‌شهر حداقل یک بار از این فضا استفاده کرده و از زیبایی‌های طبیعی این منطقه و دامنه‌های سبلان بهره ببرند.

وی مصوبه مجلس را بنا به پیشنهاد نمایندگان در خصوص برخورداری رایگان از فضاهای ورزشی یادآور شد و افزود: پیشنهاد دادیم تا تمام سالن‌های ورزشی شهرهای زیر 100 هزار نفر و تمام روستاها رایگان بوده تا اهالی بتوانند از این فضاها استفاده کنند.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بارها در ملاقات‌ها و دیدارهای مردمی مشکل حق ورودی سالن‌های ورزشی از سوی اهالی به ویژه جوانان و نوجوانان ورزشکار مطرح شده بود که این پیشنهاد را بنده در موقع تصویب بودجه سال 91 ارائه دادم که مورد استقبال دیگر نمایندگان نیز قرار گرفت.

اسدی تصریح کرد: با این مصوبه استفاده از سالن‌های ورزشی دولتی در مناطق یاد شده رایگان است و این موضوع سبب استفاده بیشتر ورزشکاران و در نهایت توسعه همه جانبه رشته‌های ورزشی را فراهم می‌آورد.

این مسئول در این مراسم خواستار حل مشکل مسیر سیلاب محل گردهمایی ورزشکاران شد و به احترام پنج تن آل‌عبا هزینه سفر پنج نفر از برگزیدگان این همایش را به عتبات عالیات متقبل شد.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول