اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

کوهبنان رتبه نخست سرانه ورزشی استان را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت‌: شهرستان کوهبنان رتبه نخست سرانه ورزشی در استان کرمان را به خود اختصاص داده است.

کوهبنان رتبه نخست سرانه ورزشی استان را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ورزش این شهرستان اظهار داشت: به لطف خداوند و توجه ویژه دولت مردمی و خدمتگزار ‌احمدی‌نژاد این شهرستان رتبه نخست سرانه ورزشی در استان کرمان را به خود اختصاص داده است.

وی بیان داشت: مسئولان ورزش استان کرمان با ‌توجه ویژه ساخت سالن ورزشی در دهستان ده‌علی را نیز در دستور کار قرار دهند تا مردم این نقطه مرزی‌ استان کرمان نیز از وجود فضای سر‌پوشیده ورزشی بهره‌مند شوند. 

متقی تصریح کرد: با همه این اوصاف جوانان و ورزشکاران کوهبنانی باید فعالیت بیشتری در میدان‌های ورزشی داشته باشند، لذا همه ما باید با جدیت و تلاش فراوان نسبت به تربیت ورزشکاران نمونه تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: در این راستا همه باید دست در دست هم بگذارند تا جوانان این شهر نیز حرفی برای گفتن داشته باشند، هر چند در رشته‌هایی مانند جودو‌، کاراته‌ و تکواندو‌‌ جوانان کوهبنان در استان و‌ کشور حائز رتبه‌های برتر هستند، اما باید به ورزش‌هایی مانند فوتبال‌، والیبال و تنیس نیز توجه شود.  

علی کردی فرمانده ‌ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان نیز در این جلسه از حمایت همه جانبه این نهاد مقدس از ورزشکاران بسیجی خبر داد و افزود: با توجه به اینکه تعداد کثیری از ورزشکاران کوهبنانی در پایگاه‌های مقاومت شهرستان فعالیت دارند، ما آمادگی کامل برای راه‌اندازی بسیج ورزشکاران در شهرستان را داریم.

وی عنوان کرد: در گذشته هم ‌از حمایت و کمک به ورزشکاران هیچ ابایی نداشتیم.

در این جلسه تعدادی از مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان به بیان مسائل و مشکلات مربوط به ورزشکاران کوهبنانی از جمله کمبود امکانات مالی‌، کمبود امکانات ورزشی در روستاها‌، تلاش برای راه‌اندازی ورزش زور‌خانه‌ای و باستانی‌ و حضور پر‌رنگ‌تر مسئولان در بین ورزشکاران‌ پرداختند.

همچنین توجه بیشتر به پیشکسوتان ورزش‌، بها دادن به ورزش نو‌نهالان و نوجوانان‌، توجه ببیشتر به بیمه ورزشکاران‌، اختصاص محلی مناسب برای انجام ورزش رزمی و ورزش بانوان‌، تلاش ‌برای ساخت استخر شنای سر‌پوشیده، برگزاری همایش حامیان ورزش شهرستان‌، فراهم کردن تمهیدات لازم برای برگزاری ورزش رالی در شهرستان، معرفی ورزشکاران معروف و برتر شهر در مطبوعات، دعوت از خیران برای حضور در فعالیت‌های ورزشی ‌شدند و بر راه‌اندازی زمین شنا در شهرستان تأکید کردند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول