اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر خبر داد

افزایش سرانه ورزشی ابهر به 60 سانتی‌متر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: پیش از دولت نهم سرانه ورزشی ابهر 21 سانتی‌متر بود و در حال حاضر میانگین سرانه ورزشی این شهرستان به بیش از 60 سانتی‌متر رسیده است.

افزایش سرانه ورزشی ابهر به 60 سانتی‌متر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی عصر امروز در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی کارگران این شهر با بیان اینکه بیش از 206 مصوبه در سفرهای استاندار و هیئت همراه به شهرستان ابهر داشته‌ایم، اظهار داشت: بیش از 150 مصوبه عملیاتی و اجرایی شده و بقیه مصوبه‌ها در حال پیگیری و اجرایی‌شدن است.

وی با اشاره به ایام آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: به این مناسبت طی امروز و روزهای آتی تعداد 26 پروژه با اعتبار 16 میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شوند.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: از 196 پروژه سال گذشته که بیشتر آنها پروژه‌های سفر بودند، در مجموع بیش از 23 میلیارد تومان فقط در حوزه اعتبارهای تملک دارایی و اعتبارهای دولتی هزینه شده است.

وی تصریح کرد: میزان سرمایه‌گذاری در حوزه بخش غیردولتی به هیچ عنوان قابل مقایسه با اعتبارهای عمرانی جاری و تملک دارایی نیست که به عنوان مثال سهم آورده غیردولتی پروژه سیکل ترکیبی 700 میلیارد تومان است.

یوسفی به پروژه شرکت پارس حیات ابهر اشاره و اضافه کرد: این پروژه در 62 هزار مترمربع زیربنا و در یک فضای 25 هکتاری با سرمایه‌گذاری خارجی احداث شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان ابهر ظرفیت‌های رشد بیش از این را نیز دارد، عنوان کرد: 6شهرک صنعتی متعلق به شهرستان ابهر است که در هیچ کجای استان زنجان حتی در مرکز استان نیز این مهم وجود ندارد.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به افتتاح شهرک صنعتی افق ابهر تصریح کرد: این شهرک صنعتی بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان زنجان است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های دولت برای توسعه فضاهای ورزشی گفت: پیش از دولت نهم سرانه ورزشی ابهر 21 سانتی‌متر بود و در حال حاضر میانگین سرانه ورزشی این شهرستان به بیش از 60 سانتی‌متر رسیده است.

یوسفی افزود: در مورد فضاهای آموزشی نیز وضعیت شهرستان ابهر مطلوب است به گونه‌ای که فضای آموزشی در برخی شهرهای این شهرستان به ازای هر دانش‌آموز 23متر مربع بوده و این در حالی است که میانگین استانی در حدود 11 متر مربع است.

وی به پروژه‌های مسکن مهر شهرستان ابهر اشاره و بیان کرد: مسکن مهر این شهرستان از نظر کیفیت ساخت و قیمت تمام شده از جایگاه ممتازی برخوردار است.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: مسکن مهر هیدج به عنوان پایلوت کشوری به عنوان نمونه کشور انتخاب شده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول