اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام:

سرانه فضای ورزشی در ایلام به 62 صدم متر مربع رسید

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: میانگین سرانه فضای ورزشی در ایلام به 62 صدم متر مربع رسید.

سرانه فضای ورزشی در ایلام به 62 صدم متر مربع رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرزاد فتاحی در نخستین جلسه شورای بسیج ورزشکاران استان ایلام اظهار داشت: کار توسعه فضاهای ورزشی در استان ایلام به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر طرح‌های مختلفی در راستای توسعه فضاهای ورزشی در استان ایلام تدوین و طراحی شده که در اغلب مناطق استان ایلام در حال اجراست.

این مسئول اضافه کرد: براین اساس میانگین سرانه فضاهای ورزشی در استان ایلام به 62 صدم متر مربع رسیده که بیشترین میزان آن مربوط به شهرستان مرزی مهران و کمترین آن مربوط به شهرستان ملکشاهی است.

فتاحی تصریح کرد: این دستگاه ورزشی در کنار برنامه‌های ورزشی به برنامه‌های فرهنگی به ویژه بسیج ورزشکاران عنایت ویژه‌ای دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: توجه به مقوله فرهنگ بسیج در کنار ورزش و ورزش در کنار فرهنگ بسیج به عنوان مهم‌ترین اولویت فرهنگی این دستگاه اجرایی قلمداد شده است. 

وی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی نیز در این راستا تدوین و طراحی شده که این برنامه‌ها به مرور در طول سال اجرایی و محقق می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول