اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تحقق اهداف شهرداری تهران صورت می‌گیرد

تکمیل سرانه فرهنگی، ورزشی در محلات جنوب تهران

خبرگزاری فارس: سرانه فرهنگی‌_ورزشی در محلات جنوب تهران برای تامین سرانه‌ها در محلات و تحقق اهداف شهرداری تهران تکمیل می‌شود.

تکمیل سرانه فرهنگی، ورزشی در محلات جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سرانه فرهنگی‌_ورزشی در محلات جنوب تهران برای تامین سرانه‌ها در محلات و تحقق اهداف شهرداری تهران و با توجه به اهمیت افزایش فضاهای فرهنگی تکمیل می‌شود.

بهروز رضایی ظهر امروز در جلسه تصمیم‌گیری در ارتباط با تملک زمین و احداث مجموعه‌های ورزشی و سرای محلات در نواحی یک، دو و پنج منطقه 15 اعلام کرد: ‌در راستای تحقق اهداف شهرداری تهران مبنی بر تامین سرانه‌ها در محلات و با توجه به اهمیت توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی، ‌سرانه‌های محلات بیست‌گانه در منطقه تکمیل می‌شود.

قائم مقام شهردار منطقه 15 در این جلسه که با هدف تکمیل سرانه‌های فرهنگی_ورزشی برگزار شد، ‌خاطر نشان کرد: ‌از مجموع 20 محله منطقه، سرانه‌های فرهنگی‌_ورزشی در بیشتر محلات منطقه تکمیل بوده و یا در حال احداث است که تنها محلات ابوذر و افسریه شمالی نیاز به سرای محله و محلات مظاهری و افسریه جنوبی نیاز به مجموعه ورزشی دارند که باید در اسرع وقت نسبت به تملک زمین و احداث اقدام شود.

وی در ادامه بیان داشت: در این راستا در ناحیه یک، قطعه زمینی به مساحت 600 مترمربع در خیابان ابوفاضلی، ‌بین خیابان ابراهیمی و غلامی تحویل شده که بعد از اخذ مجوز عملیات اجرایی احداث مجموعه ورزشی در آن آغاز می‌شود.

رضایی عنوان کرد: ‌با وجود اینکه سرانه‌های فرهنگی‌_ورزشی در ناحیه دو تکمیل بود، ولی به جهت اینکه سرای محله ابوذر دارای مساحت کم بوده و قدیمی است و جوابگوی درخواست شهروندان نیست، درصدد هستیم تا سرای محله جدید با مساحت بیشتری را در این محله احداث کنیم.

قائم مقام شهردار منطقه 15 در پایان تاکید کرد: ناحیه پنج منطقه نیز به دلیل بافت متراکم و تجاری از نظر سرانه‌های ورزشی و فرهنگی کمبود داشت که یک قطعه زمین در کوچه هشتم افسریه برای احداث مجموعه ورزشی و یک قطعه زمین در کوچه 34 افسریه جهت احداث سرای محله شناسایی شده و در اسرع وقت نسبت به تملک و احداث اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول