اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرستان سنندج:

ترویج معروفات نیازمند پیشگیری از منکرات فکری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان سنندج با اشاره به اهمیت ترویج و احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: ترویج معروفات نیازمند پیشگیری از منکرات فکری است.

ترویج معروفات نیازمند پیشگیری از منکرات فکری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا امین راستی عصر دوشنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سنندج اظهار کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران گروه‌های ملحد تاکنون درصدد تغییر فکر و نگرش جوانان و نوجوانان ایران اسلامی برای رسیدن به اهداف پلیدشان بوده‌اند و در این راستا قصد پیشرفت و ترویج فریضه الهی امر به معروف را دارند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی بر پایه دو اصل امر به معروف و نهی از منکر بنا شده است، افزود: نتیجه مقابله جوانان ایران اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان شهادت برادران بومی و غیربومی است و امروز ایران اسلامی بر پایه وحدت، ایمان و رهبری همچنان در راستای توسعه امر به معروف و نهی از منکر تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز وجود تفکرهایی مانند سلفیت و وهابیت نیز موجب منحرف شدن تفکر جوانان و ایجاد شبهاتی بین آنها شده است و وظیفه و رسالت ما مسئولان و روحانیون پاسخگویی به این شبهات و آگاه‌سازی جوانان است.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج با بیان اینکه توجه به نیازهای مردم یک ضرورت است، بیان کرد: امروز اخلاق نیکو و پسندیده نیاز اصلی مردم جامعه ما است و فلسفه بعثت پیامبر اکرم (ص) نیز اخلاق نیکو و زیباست و انسان تنها در سایه اخلاق خوب می‌تواند به هر آنچه که خدا امر فرموده دست یابد.

ماموستا راستی تصریح کرد: تمامی آمران به معروف و ناهیان از منکر باید تخصص لازم را در راستای ترویج این فریضه الهی داشته باشند تا بتوانند رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

وی یادآور شد: مسئولان نیز باید خود الگو و سرمشق مناسبی برای دیگران باشند تا مردم نیز به خوبی به برنامه‌ها و فعالیت آنها اعتماد کرده و با آنها همگام شوند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول