اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

استفاده از ظرفیت‌ها زمینه‌ساز ترویج معروفات است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سنندج گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات زمینه‌ساز ترویج امر به معروف و نهی از منکر است.

استفاده از ظرفیت‌ها زمینه‌ساز ترویج معروفات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی عصر دوشنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سنندج اظهار کرد: نماد و شاخصه اصلی حکومت اسلامی داشتن امر به معروف و نهی از منکر است و ما باید با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از امکانات موجود برای حفظ و ترویج این فریضه الهی بکوشیم.

وی با اشاره به اینکه نباید فضای سختی برای رعایت شعائر دینی در جامعه ایجاد کرد، افزود: باید با ایجاد اعتقاد و باور درست در این راستا گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: همکاری و هماهنگی نیز برای برداشتن قدم‌های مثبت برای احیای امر به معروف لازم و ضروری است و ادارات باید تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان سنندج همچنین با بیان اینکه طرز رفتار و برخورد در ترویج معروفات تاثیر بسزایی دارد، گفت: باید رفتار و منش خود را بررسی کنیم که بدانیم تا چه اندازه با جامعه اسلامی منطبق است.

میرزایی یادآور شد: تمرکز در برنامه‌ها و نگاه واقع‌بینانه به آنچه انجام می‌دهیم نیز موجب نزدیک شدن به اهداف می‌شود.

فرمانده بسیج شهرستان سنندج نیز در این جلسه بیان کرد: داشتن جامعه‌ای سالم نیازمند تحقق شعار تذکر لسانی وظیفه همگانی است و باید این مهم در سطح شهرستان سنندج با همت مردم و مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

عبدالحسین یوسفی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سنندج گفت: بازنگری شوراهای امر به معروف ادارات و کارخانجات، پیگیری تشکیل شورای امر به معروف در هیئات مذهبی، پیگیری تشکیل گروه‌های تذکر لسانی وظیفه همگانی و ترویج معروفات از جمله این برنامه‌هاست که باید پیگیری شود.

وی اجرای طرح یادآوران معروف در مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی، اجرای برنامه‌های زمان‌بندی شده طرح تذکر لسانی، تشکیل کمیسیون فرهنگی برای فرهنگسازی و انجام اقدامات فرهنگی در حوزه امر به معروف و همچنین آموزش تذکر لسانی از جمله دیگر برنامه‌هایی است که باید مورد توجه ستاد قرار گیرد.

وی در پایان سخنان خود استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردم‌نهاد را نیز در ترویج امر به معروف و نهی از منکر لازم و ضروری بیان کرد و بر توجه به این مهم نیز تاکید کرد.

در ادامه این جلسه اعضا نظرات و پیشنهادات خود را برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان سنندج اعلام کردند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول