اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

ارائه آموزش به آمرین به معروف و ناهیان از منکر ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: ارائه آموزش به آمرین به معروف و ناهیان از منکر ضروری است.

ارائه آموزش به آمرین به معروف و ناهیان از منکر ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام محمد گنجی شامگاه شنبه در نشست مسئولان جم اظهار داشت: ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در سطح جامعه امری لازم و ضروری است و دستورات اسلام باید به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه لازم و ضروری است و باید فرهنگ امر به معروف در جامعه و در ادارات و نهادها نهادینه شود.

امام جمعه جم خاطر نشان کرد: بدون تردید اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید به شکل صحیح و درست باشد و باید آموزش‌های لازم در این عرصه به آمرین به معروف و ناهیان از منکر ارائه شود تا کارایی این سنت حسنه بیشتر و بهتر شود.

گنجی اذعان کرد: اسلام کامل‌ترین دین در بین ادیان است و تعالیم اسلام و قرآن باید در تمام امور ساری و جاری شود.

این مسئول با اشاره به دستورات اسلام در رعایت حجاب و عفاف در جامعه اذعان کرد: در نظام اسلامی باید حجاب و عفاف رعایت شود و مردم و خانواده‌ها باید نسبت به این امر اهتمام داشته باشند.

وی اضافه کرد: متاسفانه غیرت دینی برخی از مردان از بین رفته و با زنان بدحجاب خود در اماکن عمومی حاضر می‌شوند و حتما مسئولین در این زمینه باید اقدام مؤثر کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی جم بیان کرد: مردم شهرستان جم دارای اعتقادات مذهبی هستند و دغدغه دین و مذهب دارند و باید نسبت به نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در بین مردم اهتمام ورزیم.

گنجی بیان کرد: در برخی ادارات دولتی شاهد تضعیف حجاب و عفاف هستیم و این امر زیبنده نظام اسلامی نیست و در نظامی که برای برپا داشتن اسلام اصیل، شهدای ارزشمندی تقدیم شده باید به دغدغه دینی مردم توجه بیشتری شود.

وی اضافه کرد: حجاب در واقع محدودیت نیست بلکه عاملی برای امنیت بیشتر زنان در جامعه است و امیدوار هستیم شاهد نهادینه شدن فرهنگ حجاب در جامعه باشیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول