اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بهزیستی

4 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی صومعه‌سرا افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته بهزیستی چهار واحد مسکونی مددجویی با مجموع اعتبار 72 میلیون تومان در صومعه‌سرا افتتاح شد.

4 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی صومعه‌سرا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، رئیس اداره بهزیستی صومعه‌سرا بعد از ظهر امروز در جریان افتتاح واحدهای مسکونی مذکور در بخش تولمات این شهرستان با تبریک هفته بهزیستی، اظهار کرد: هفته بهزیستی در واقع ایامی برای دلجویی مضاعف از مددجویان و قدردانی از بانیان حوزه خدمت‌رسانی به محرومان است.

اسماعیل مهدی‌زاده با اشاره به برنامه‌های هفته بهزیستی در صومعه‌سرا تصریح کرد: بالغ بر شش نوع برنامه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در هفته بهزیستی در این شهرستان در حال انجام است.

وی اجرای پیاده‌روی، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر با همکاری مهدهای کودک در پارک ابریشم، برگزاری مراسم بزرگداشت هفته بهزیستی و تقدیر از فعالان حوزه بهزیستی صومعه‌سرا، برگزاری نمایشگاه و جشن در یکی از مراکز توانبخشی و گلباران مزار شهدا را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

رئیس اداره بهزیستی صومعه‌سرا به افتتاح همزمان چهار واحد مسکونی مددجویی اشاره کرد و افزود: هر واحد از این پروژه‌ها با زیربنای بالغ بر 80 متر و برای تعدادی از خانوارهای بی‌بضاعت ساخته و تحویل داده می‌شود.

به گفته وی هر واحد مسکونی مددجویی حدود 18 میلیون تومان هزینه ساخت دارد که در مجموع بالغ بر 72 میلیون تومان برای احداث آنها صرف شده است.

مهدی‌زاده با بیان اینکه 10 میلیون تومان از کل هزینه‌های واحدهای مسکونی برای مددجویان از طرف بنیاد مسکن و به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود، متذکر شد: خانوارهای مددجو برای احداث و ساخت خانه‌های مسکونی فشار زیادی را متحمل نشده و کمک‌های خوبی به آنها در راستای خانه‌دار شدن می‌شود.

وی با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی مددجویی تا پایان سال جاری خاطرنشان کرد: در مجموع 11 واحد مسکونی دیگر تا دهه فجر امسال برای مددجویان بهزیستی ساخته می‌شود که از این تعداد دو واحد تا هفته دولت امسال در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول