اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مبلغان ‌در تبلیغ جایگاه ولایت فقیه را در جامعه تقویت کنند‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مبلغان دینی باید در تبلیغ جایگاه ولایت فقیه را در جامعه تقویت کنند.

مبلغان ‌در تبلیغ جایگاه ولایت فقیه را در جامعه تقویت کنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‏‌الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در همایش بزرگ علما و مبلغان استان زنجان با عنوان طلایه‏‌داران تبلیغ و رسالت امروزی اظهار داشت: ایام ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مغتنمی برای تبیین حدود الهی است.

وی با اشاره به اینکه در همایش بزرگ علما و مبلغان استان زنجان به رسالت تبلیغ و مسائل روز پرداخته می‏‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیوند دیانت با سیاست در این نظام وظایف مبلغان، مروجان و هادیان دینی بسیار سنگین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه سنگین بودن وطیفه تبلیغ و ترویج حدود الهی به دلیل ماهیت فعالیتی مبلغان دینی و ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اضافه کرد: پیوندی که میان دین و سیاست است این وظیفه را برای مروجان و هادیان دینی سنگین‏‌تر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه توفیق روحانیت به معنی توفیق نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر داعیه‏‌دار ترویج و تبلیغ عدالت و تنها منادی عدالت در جهان امروز است.

دشتکی با اشاره به اینکه عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمیخته با معنویت است، تصریح کرد: عدالت بدون معنویت همچون ادعاهای عدالت کشورهایی است که حدود الهی و حقوق مردم را زیر پا می‏‌گذارند.

وی با بیان اینکه عدالت منهای معنویت در مقابل اهداف نظام توحیدی و نظام اسلامی ایران قرار دارد، یادآور شد: در جهان بلبشوی امروزی تنها نسخه نجات بخش ناعدالتی‏‌ها و نارعایتی‏‌ها، راهبردهای قرآن کریم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه محوریت قرآن و سیره اهل بیت(ع) باید به عنوان اولویت تبلیغی جامعه مطرح شود، خاطر نشان کرد: این اولویت فرهنگی باید به جامعه القا شده و در عمل نیز توسط مردم رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز تبلیغ فقط در یک شهر یا روستایی مد نظر نیست، ادامه داد: جبهه استکبار با همه توان و قوای خود برای مقابله با کشور به میدان آمده است.

‌دشتکی با بیان اینکه استکبار جهانی از طریق مواد مخدر و توزیع آن در بین جوانان اعتقادات آنها را تحت تاثیر قرار می‏‌دهد، اضافه کرد: آنچه که تا امروز سبب شکست دشمنان شده است ایمان و اعتقادات مردم است.

وی با اشاره به اینکه اعتیاد و استفاده از مواد مخدر اعتقادات جوانان را سست می‏‌کند، تصریح کرد: دشمن امروز ایستادگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را راهبردهای آن می‏‌داند که این راهبردها از قرآن گرفته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حفظ حدود و حریم الهی و پیاده‌شدن راهبردهای قرآنی و ملزم‌شدن مردم به سیره اهل بیت (ع) منوط به جبهه فرهنگی است، افزود: جبهه فرهنگی اسلام در مقابل کفر قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه تنها دیدبان جبهه فرهنگی ولایت فقیه است، ادامه داد: مبلغان دینی باید در تبلیغ جایگاه ولایت فقیه را در جامعه تقویت کنند.

‌دشتکی با اشاره به اینکه عدالت و بیداری اسلامی در مناطق مختلف جهان مشاهده می‏‌شود، اضافه کرد: یکی از بزرگ‏ترین و اساسی‏‌ترین رسالت مبلغان ولایت فقیه است.

وی همچنین به حضور مردم در برنامه‏‌ها و مراسمات مختلف در مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: مبلغان و مروجان و هادیان دینی مسجد محوری و قرآن محوری را به عنوان یکی از اولویت‏‌های کار تبلیغ بدانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به اقدامات نیروی انتظامی استان زنجان در زمینه مسائل فرهنگی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی یاور فعالان عرصه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول