اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل دینی:

خط مستقیم ولایت فقیه تنها راه نجات و عاقبت‌به‏‌خیری است

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل دینی گفت: خط مستقیم ولایت فقیه تنها راه نجات و عاقبت‌به‏‌خیری است و بسیجیان همیشه پیرو رهبر و گوش به فرمان ایشان هستند.

خط مستقیم ولایت فقیه تنها راه نجات و عاقبت‌به‏‌خیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، فخرالسادات طباطبایی‌فر عصر امروز در دوره آموزشی "بررسی دیدگاه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص بسیج" که در هیئت رزمندگان اسلام گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان با توجه به توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان نظام و انقلاب، باید بصیر و دشمن‌شناسی قوی باشند.

این کارشناس مسائل دینی گفت: بسیج یک سازمان مشخص و رسمی نیست، بلکه بسیج به معنای همه ملت و آحاد مردم است.

وی افزود: پاسداری یک بسیجی به وسیله اندیشه‌های محکم او است که می‌تواند پشتوانه دین باشد.

این کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه بسیج یکی از برکات انقلاب است، تأکید کرد: انقلاب اسلامی انقلابی است که در رأس آن ولی فقیه قرار داشته و با پشتوانه مردم اکنون این انقلاب به دست ما رسیده و بسیجیان ثمره انقلاب و فرهنگ اسلام ناب هستند.

طباطبایی‌فر به تعریف بسیج پرداخت و گفت: بسیج عبارت است از آن مجموعه‌ای که پاک‏‌ترین انسان‏‌ها و فداکارترین جوانان کشور برای سربلندی کشور خود جمع شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند «بسیجیان باید آگاهی خود را تقویت کنند و نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها به بسیج نیاز دارد».

این کارشناس مسائل دینی تأکید کرد: خط مستقیم ولایت فقیه تنها راه نجات و عاقبت‌به‏‌خیری است و بسیجیان همیشه پیرو رهبر و گوش به فرمان ایشان هستند.

طباطبایی‌فر افزود: تهدیدات بسیاری از ابتدا در مورد نظام جمهوری اسلامی وجود داشته و این نظام الهی با مشکلات فراوانی همراه بوده است، اما هوشیاری و وحدت مردم و عشق و ایمان به نظام سبب نگهداری این نظام شده است.

وی افزود: امروز جنگ ما در میدان‌های سیاسی و فرهنگی است و این یک جنگ حقیقی به حساب می‌آید، به همین دلیل بسیجیان باید بصیرت و هوشیاری خود را ارتقاء دهند تا تفکر بسیجی را به معنای حقیقی آن به مرحله اجرا بگذارند.

این کارشناس مسائل دینی افزود: تفکر بسیجی در حقیقت ایمان، دیانت، ولایت‌پذیری عالمانه، پایمردی و استقامت و مهرورزی خالصانه به مردم است.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول