اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی یگان رزم سپاه چهارمحال و بختیاری:

ولایت فقیه بالاترین دشمن مستکبرین است

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی یگان رزم سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: ولایت فقیه بالاترین دشمن مستکبرین عالم و بهترین راه انتظار فرج است.

ولایت فقیه بالاترین دشمن مستکبرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهدی بخشیان بعدازظهر امروز در در حسینیه امام خمینی(ره) این یگان، اظهار داشت: دشمنان اسلام در چند ساله اخیر بیشترین هجمه را متوجه دو بال اسلام یعنی حماسه عاشورا و فرهنگ انتظار موعود کردند، ولی با سپری مستحکم به‌نام ولایت روبرو شدند.

وی افزود: استکبار جهانخوار پس از ناکامی در نبرد پیچیده خود بواسطه وجود ولایت فقیه در راس اسلام ناب محمدی(ص)؛ همه قوای خود را در مقابله با ولایت فقیه صرف کرده و از همه توان نفوذی‌های سرسپرده و اذناب خارجی و سایت‌ها و رسانه‌های سمعی و بصری استفاده کردند ولی روز به روز در مقابل ولایت فقیه ضعیفتر می‏شوند و این بخاطر الطاف خفیه الهی و مدد صاحب الزمان است.

بخشیان حفظ اقتدار نظام اسلامی را از بهترین افتخارات پاسداران در تمامی صحنه‌ها برشمرد و گفت: حضور پرشور جوانان در برنامه‌های بسیج دلیل اعتماد آنان به این نهاد مقدس است که این مسئله وظیفه مسئولان را در راستای حفظ اعتماد بسیجیان سنگین‌تر می‌سازد.

مسئول سیاسی یگان رزم سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حضور جوانان بابصیرت در عرصه‌های مختلف انقلاب مبارزه با جنگ نرم دشمن محسوب می‌شود و این حضور منسجم  بدخواهان نظام را سخت نگران می‌سازد.

وی افزود: باید از باقی مانده این ماه با عظمت برای پیوند قلبی با خالق هستی بهره مند شویم، تا بتوانیم  در ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را از عبادت‌های خالصانه و برقراری رابطه دوسویه با خالق یکتا ببریم.

بخشیان به دوران دفاع مقدس اشاره و اظهار داشت: در بسیاری از لحظات سخت، هنگامی که فرماندهان و رزمندگان اسلام به خدا، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) متوسل می‌شدند عنایات، آثار و برکات آن ارتباط قلبی را مشاهده می‌کردند.

وی به آثار انس با قرآن و ارتباط قلبی با حضرات ائمه معصومین(ع) اشاره و ادامه داد: رزمندگان اسلام با دست خالی و عدم تجهیزات پیشرفته نظامی، توانستند با سلاح ایمان هشت سال با رژیم بعث عراق که از سوی جهان غرب حمایت مالی و تجهیزاتی می‌شد، مردانه بجنگند و فاتح میدان باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول