اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌‏فقیه در سپاه دامغان:

ولایت فقیه تداوم امامت است/همه موظف به پاسداری از ولایت هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان دامغان گفت: ولایت فقیه تداوم امامت است و امروز همه موظف به پاسداری از ولایت هستند.

ولایت فقیه تداوم امامت است/همه موظف به پاسداری از ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‌الاسلام مهدی مقری ظهر امروز در جمع زائران امامزادگان محمد و جعفر(ع) دامغان اظهار داشت: بسیج پیرو نهضت و مکتب بزرگ عاشوراست و عاشورا برای بسیج یک شاخص است.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان دامغان گفت: بسیجیان باید کار خود را با تأسی از عاشورا ادامه دهند و بسیجی یک مجاهد با انضباط و با بصیرت است.

وی افزود: شجره طیبه صالحین به رشد و شکوفایی بسیجیان می‌انجامد و این همان چیزی است که شهدا از ما انتظار دارند و امیدواریم در پیمودن راه و مسیر شهدا موفق باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان دامغان اضافه کرد: باید با الگوبرداری از رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس با تهدیدات دشمن مقابله کرد که بهترین راه مقابله با دشمن، تشکیل همین حلقه‌های صالحین است.

مقری اضافه کرد: اگر نگاهی به تاریخ سراسر افتخار بسیج بیندازیم در هر عرصه و صحنه‌ای که بسیج وارد شد، افتخاری بزرگ برای ملت ما کسب شد و ما شاهد هشت سال دفاع مقدس بودیم که بسیجیان حماسه‌ای از خود به یادگار گذاشتند و همه جهان را مبهوت خود کردند.

وی یادآور شد: باید افتخار کنیم که چنین عزیزانی را داریم که باعث سربلندی و افتخار و بهترین یادآور نظام و ارزش‌های نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند که خواب خوش را از دشمنان و استکبار جهانی گرفته‌اند و نخواهند گذاشت دشمنان به هدف خود برسند.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان دامغان افزود: انقلاب اسلامی ما توسط امام(ره) با بهره‌گیری از مفهوم عاشورا و آرمان‌های این نهضت شکل گرفته و همه بر این باوریم که انقلاب اسلامی ایران امتداد انقلاب کربلاست و ولایت فقیه تداوم همان امامت است.

مقری گفت: اگر می‌خواهیم همچنان از عاشورا درس بگیریم لازمه آن بصیرت داشتن است، زیرا بصیرت و آگاهی دشمنان را از اهدافشان باز می‌دارد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول