اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج:

موضع‌گیری در مقابل اصل ولایت فقیه بارزترین نوع انحراف است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد یاسوج گفت: هرگونه جبهه‌گیری در مقابل اصل ولایت فقیه بارزترین نوع انحراف است.

موضع‌گیری در مقابل اصل ولایت فقیه بارزترین نوع انحراف است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عطاءالله افتخاری در جمع اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دانشگاه آزاد در انتخابات مجلس له یا علیه هیچ فرد و گروه و جریانی موضع‌گیری نکرد و هم دانشجو و هم استاد آزادانه و با بینش خود رأی به صندوق‌ها انداختند.

وی گفت: به همین خاطر و برای اینکه شائبه‌ای در استان به وجود نیاید خود من در روز 12 اسفند گذشته در تهران افتخار حضور در پای صندوق‌های رأی را داشتم.

افتخاری بیان کرد: مرز خودی و غیر خودی بودن در اعتقاد و چگونگی برخورد با اصل ولایت فقیه است که در این کشور اسلامی آن را به عنوان اصل اساسی و رکن رکین پذیرفته‌ایم.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی فرهنگیان کشور ادامه داد: اعتقاد داریم هر کس در مقابل اصل مترقی ولایت فقیه موضع‌گیری کند دچار انحراف شده و بارزترین نوع انحراف نیز همین موضوع است.

این فعال سیاسی فرهنگی با بیان این‌که به اصولگرا بودن خود افتخار می‌کنم، افزود: در روز عاشورای سال 88 این افتخار را داشتم که به همراه اعضای خانواده در شهر تهران در مقابل اوباش فتنه سبز ایستادیم و مرعوب سنگ پرانی آن‌ها نشدیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه جاسبی چگونه مواضعی در طول سال‌های اخیر در زمینه همکاری با احزاب و گروه‌های سیاسی داشته، گفت: ابتدا باید بگویم بحث دانشگاه آزاد با بحث جاسبی دو مقوله جداگانه است و قائل به این نیستم که دانشگاه آزاد در موضوعات مختلف پیرو محض تفکرات سیاسی افراد و جریان‌ها بوده است.

افتخاری عنوان کرد: بالاخره هر فرد در مواضع سیاسی خود دچار نوساناتی می‌شود که آقای جاسبی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

افتخاری با بیان اینکه به عنوان رئیس دانشگاه از اصلاح‌طلبان برای بیان آرا و نظرات خود در دانشگاه دعوت می‌کنیم، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان تا هنگامی برای ما محترم هستند که به نظام و ولایت فقیه اعتقاد داشته باشند و اگر چنین باشد دلیلی ندارد که آن‌ها را برای ابراز عقیده به کرسی‌های آزاداندیشی دعوت نکنیم.

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج گفت: با این شرایط آن‌ها به عنوان نیروهای داخل نظام و خودی می‌توانند بیایند و حرف بزنند و از اختلاف سلیقه‌ها بگویند و بر همین اساس ما هیچ‌گاه آن‌ها را طرد نخواهیم کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول