اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دهدشت:

مخالفت با ولایت فقیه غلطیدن به دامان دیکتاتوری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دهدشت گفت: حرف ولی‌فقیه حرف رسول خدا بوده و مخالفت با او دیکتاتوری است و آن‌هایی که ولایت‌فقیه را قبول ندارند حکومتشان دیکتاتوری است.

مخالفت با ولایت فقیه غلطیدن به دامان دیکتاتوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی در خطبه اول نماز جمعه پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: از خدا تبعیت کنید و فقط از خدا بترسید چون که این خداست که گناهان همه را می‌بخشد و می‌آمرزد.

وی با بیان این‌که گمان بد و سوء‌ظن عبادت‌های ما را فاسد می‌کند، گفت: نزدیک به گمان بد نشویم که عبادت‌های ما را فاسد می‌کند.

تقوی با اشاره به این‌که یکی از چیزهایی که عبادت انسان را فاسد می‌کند این است که انسان تعهد به خدا داشته باشد ولی عمل نکند، تصریح کرد: خلف وعده یکی از گناهان بزرگ نزد خداوند سبحان است و بخشودنی نیست.

امام جمعه موقت دهدشت سالروز گشایش مجلس خبرگان رهبری در سال 62 را تبریک گفت و ابراز داشت: یکی از اصول مهم قانون اساسی، مسئله رهبری و ولایت مطلقه فقیه است.

وی با اشاره به سخن امام که فرمودند "ولایت فقیه یک چیزی نیست که مجلس خبرگان اکنون آن را به وجود آورده باشد، بلکه ولایت فقیه هدیه خدای متعال برای انسان‌ها است"، افزود: حرف ولی‌فقیه حرف رسول خدا بوده و مخالفت با او دیکتاتوری است و آن‌هایی که ولایت فقیه را قبول ندارند حکومتشان دیکتاتوری است.

تقوی با تاکید بر این‌که کسی که قانون را قبول ندارد، احکام الهی را قبول ندارد، بیان کرد: بر همه ما فرض است قوانینی را که مجالس و یا شورای نگهبان وضع و تأیید می‌کنند جامه عمل بپوشانیم.

امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به هفته غبارروبی مساجد گفت: به ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم که باید خانه خدا را پاک کنیم چرا که مساجد جایگاه سجده انسان‌ها هستند که انسان در آن تقرب به خدای متعال پیدا می‌کند.

وی به روایتی که در این باب آمده است اشاره کرد و ادامه داد: اگر انسان به اندازه سرمه چشمی از مسجد گرد و خاک بیرون بریزد گناهانش بخشیده می‌شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول