اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناجا:

اصل ولایت فقیه مانند ستون از خیمه انقلاب محافظت کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اصل ولایت فقیه تا امروز مانند ستون استوار از خیمه انقلاب محافظت کرده است.

اصل ولایت فقیه مانند ستون از خیمه انقلاب محافظت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی این استان، اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه رمضان، ماه عبادت و همزمانی آن با ایام گرم تابستان به طور معمول انتظار می‌‎رود افراد از بار مسئولیت و فعالیت‌های خود کمی کاسته و بیشتر به عبادت بپردازند، این در حالی است که نیروی انتظامی در این ایام نیز همچون دیگر ایام سال به اقتضای مسئولیتش به فعالیت خواهد پرداخت.

وی افزود: برخی افراد سعی دارند جامعه ایران را جامعه‌ای آشفته و رو به انحطاط نشان دهند، بر همین اساس همیشه برای ایجاد فساد در میدان حاضر هستند و از تمام روش‌ها از زور تا فریب برای انحراف جوانان کشور استفاده می‌کنند، اما این افراد بدانند که راه به جایی نخواهند برد، چراکه ما همیشه در کنار ریزش‌‎ها، رویش‎هایی نیز داشته‌ایم.

احمدی‌مقدم با اشاره به وجود گردن‌کشان و زورگویان فراوان در طول تاریخ بشری، افزود: همیشه در طول تاریخ گردن‌کشانی برای تخریب و تزلزل مردم حضور داشته‌اند، زورگویانی همچون نمرود و قارون ولی هیچ کدام قدرت امروز آمریکا را نداشتند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: آمریکای امروز قدرت و متحدین بسیاری دارد ولی با وجود این ابزارهای مدرن، به تعبیر رهبر معظم انقلاب کاری از پیش نخواهد برد.

وی تصریح کرد: هر روز جامعه ما شکوفاتر از گذشته است و در تمام ابعاد فرهنگی و اعتقادی در حال رشد است و جوانان این سرزمین همیشه پا در رکاب‌اند.

احمدی‌مقدم با اشاره به عناصر دیدگاه سیاسی امام(ره)، گفت: عناصر بسیار دقیقی در دیدگاه‌های سیاسی امام(ره) وجود داشت که یکی از آنها اصل ولایت فقیه بود که تا امروز مانند ستون استوار از خیمه انقلاب محافظت کرده است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه این استان در میزان وقوع جرائم در مقایسه با استان‎های دیگر کشور، تصریح کرد: استان چهارمحال و بختیاری از نظر نرخ جرائم با کسب آمار بسیار ضعیف در ردیف استان‌های پایین قرار دارد.

احمدی‌مقدم آمار جرائم جنایی استان را نزدیک به صفر اعلام کرد و گفت: این استان نه تنها در آمار جرائم جنایی بلکه در جرائم دیگر نیز نزدیک به صفر است، چراکه استان چهارمحال و بختیاری مردم بسیار فهیمی دارد که این فهم و آگاهی بار جرائم را کاهش می‌دهد.

وی در پایان از زحمات سردار آقاخانی در طی سه سال خدمت و فعالیت در این استان، قدردانی کرد و گفت: این استان یک استان فرمانده‌پرور است و هر کس توفیق خدمت در این استان را داشته در ادامه خدمت به جایگاه رفیع‌تری دست یافته است.

در پایان این مراسم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از خدمات صادقانه سردار عبدالرضا آقاخانی پس از سه سال فعالیت در سمت فرماندهی نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری تجلیل کرد و اسرافیل جعفری که پیش از این فرماندهی حفاظت اطلاعات استان البرز را بر عهده داشت، به عنوان فرمانده جدید ناجای این استان معرفی شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول