اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمانشاه:

برای رسیدن به سعادت باید پیرو خط ولایت فقیه بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری ذوب در اسلام است و همه ما باید خط ولایت فقیه را دنبال کنیم تا به سعادت برسیم.

برای رسیدن به سعادت باید پیرو خط ولایت فقیه بود

 به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در جلسه درس اخلاق مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی که در مسجد غدیر واقع در استانداری کرمانشاه برگزار شد ضمن تبریک میلاد با سعادت امام عصر (عج)  اظهار کرد: عمل ما باید مورد پسند امام زمان (عج) واقع شود و حول محور انسان کامل باید خدمت و حرکت کرد. قیامت زاییده دنیاست و به معنای نتیجه است.

وی با اشاره به فرموده حضرت علی (ع) که کسی که خود را کمتر از بهشت معامله کند‌، بازنده است، تصریح کرد:  قیمت انسان بهشت است نباید خود را کمتر از آن ارزیابی کند.

وی با اشاره به ایمان حضرت یوسف (ع) در حفظ پاکی‌اش ادامه داد: به جزو تقوا هیچ چیز انسان را حفظ نمی‌کند، حضرت یوسف (ع) به وسیله تقوا به درجه‌ای می‌رسد که یک سوره قرآن در شأن او نازل می‌شود.

علما با بیان اینکه در کارهای روزمره خود درنگ کنیم تصریح کرد: باید ببینیم چقدر از چشمه حقیقت قرآن نوشیده‌ایم‌؛ لذا الان باید در خود تجدید‌نظر کنیم.

 وی اصول و احوال رسول خدا (ص) و امیر‌المومنین (ع) را براساس تقوا بیان کرد و اظهار کرد: حضرت محمد (ص) و حضرت علی (ع) براساس تقوا تربیت شده‌اند. امروز باید بدانیم اگر درست و برای رضای خدا خدمت کنیم‌، مسئولیت و کار ما عبادت است.

وی مقام معظم رهبری را ذوب در اسلام دانست و اظهار کرد: همه ما باید خط ولایت فقیه را دنبال کنیم تا به سعادت برسیم.

علما در پایان با اشاره به قضیه اخیر و دستگیری تروریست‌ها توسط سربازان گمنام امام زمان، از جان فدایی آنان برای حفظ نظام و اقدام بزرگ این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول