اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفار گیلان خبر داد

آبرسانی به 14 روستای رضوانشهر

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از آبرسانی به 14 روستای رضوانشهر در سال جاری خبر داد.

آبرسانی به 14 روستای رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، محمدعلی فرامینی پیش از ظهر امروز در جریان افتتاح لوله‌گذاری به چهار روستای رودکنار این شهرستان اظهار کرد: برای این لوله‌گذاری به چهار روستای رودکنار مبلغ 650 میلیون تومان هزینه شده است.

وی، از آبرسانی به 14 روستای رضوانشهر خبر داد و افزود: برای 35 کیلومتر لوله‌گذاری این روستاها مبلغ 3 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

مدیر عامل آبفار گیلان ابراز کرد: تعدادی از روستاها در هفته دولت امسال و برخی دیگر نیز در 22 بهمن امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه گیلان دارای 2 هزار و 50 روستای بالای 20 خانوار است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون از این تعداد، یک هزار و 539 روستا از آب شرب بهداشتی برخوردار هستند.

فرامینی، به وضعیت روستاهایی که به شدت با مشکل کمبود آب مواجه هستند اشاره کرد و گفت: ما در شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان برای برطرف کردن این مشکل در سطح روستاها اقدام به ایجاد شیر برداشت عمومی کرده‌ایم که روستاییان می‌توانند به صورت عمومی از آب آن استفاده کنند.

به گفته وی، شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان طبق برنامه پنجم توسعه کشور، برنامه‌ریزی‌ها و اولویت‌بندی‌های انجام شده، در امر آبرسانی به روستاها اقدام می‌کند.

این مسئول، با اشاره به اینکه هم‌اکنون عملیات نقشه‌برداری و طراحی شبکه‌های آبرسانی تعدادی از روستاها انجام گرفته است، افزود: قسمت ناچیزی از این مرحله باقی مانده که آن هم انجام می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول