اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین خبر داد

افتتاح مجتمع آب‌رسانی هنگام تا چند ماه آینده

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین از افتتاح مجتمع آب‌رسانی هنگام برای تامین آب شرب این دهستان در چند ماه آینده خبر داد.

افتتاح مجتمع آب‌رسانی هنگام تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد عصر امروز در بازدید از پروژه‌های دهستان هنگام که با حضور نماینده مردم در مجلس، قائم مقام مدیرعامل آبفای روستایی فارس، مسئول امور شهرستان‌های آبفای روستایی و برخی روسای ادارات قیروکارزین همراه بود، اظهار داشت: امروز با توجه به هجمه دشمن در تمام زمینه‌ها حفظ وحدت، آرام‌کردن فضای جامعه و متناسب‌کردن توقعات با شرایط کشور وظیفه تمام مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد روحیه نارضایتی و بی‌اعتمادی در مردم نسبت به مسئولان تصریح کرد: باید با بصیرت و دشمن‌شناسی کامل خود در خط رهبری حرکت کرده و پاسدار خون شهدا باشیم و به خاطر مشکلات مادی اسیر توطئه‌های دشمن نشویم.

صمدنژاد با بیان برخی مشکلات دهستان هنگام بیان داشت: ارتقای دهستان هنگام به بخش و همچنین ایجاد شعبه یک بانک در این دهستان از خواسته‌های مردم است اما با وجود پیگیری‌های انجام شده این امر محقق نشده و از نماینده مردم در مجلس تقاضای پیگیری این مشکلات در راستای خدمت به مردم هستیم.

وی گفت: در بحث تامین آب شرب نیز مجموعه آب‌رسانی هنگام با هدف تامین آب شرب روستاهای این دهستان تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار قیروکارزین در پاسخ به مشکلات عمرانی و بهداشتی در هنگام گفت: در سال جاری برای بهسازی روستاهای دهستان هنگام اعتباراتی در نظر گرفته شده است و در بحث واگذاری اراضی مسکونی نیز نهایت رعایت حق و قانون را برای ضایع‌نشدن حق افراد انجام داده‌ایم.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت‌های بهداشتی و درمانی در این دهستان ادامه داد: در این زمینه خانه بهداشت هنگام به ‌زودی افتتاح می‌شود و کار ساخت درمانگاه نیز با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان در حال انجام است.

وی در پایان افزود: در بحث احداث پمپ بنزین توسط بخش خصوصی نیز مراحل کار در حال بررسی است تا اقدامات لازم برای احداث آن در آینده‌ای نزدیک انجام شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول