اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویسی:

هرگونه ماجراجویی رژیم صهیونیستی در قبال ایران را به شدت پاسخ می‌دهیم

خبرگزاری فارس: یک کارشناس نظامی و مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: هرگونه ماجراجویی رژیم صهیونیستی در قبال ایران را به شدت پاسخ می‌دهیم.

هرگونه ماجراجویی رژیم صهیونیستی در قبال ایران را به شدت پاسخ می‌دهیم

سردار عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: اعمال تحریم‌ها از سوی غرب سابقه دیرینه دارد و از اول انقلاب به شکل مختلف با تحریم‌ها مواجه بوده‌ایم که مردم ایران اسلامی با تلاش ستودنی از این چالش‌ها عبور کرده‌اند.

ویسی تحریم‌ها را در این مقطع زمانی دو چهره‌ای عنوان کرد و افزود: چهره نخست آن براساس تاثیرهایی است که بر ما می‌گذارد و ما را در رسیدن به قله‌های افتخار مصمم‌تر می‌کند و دیگری تاثیر بر کشور‌های پیشرفته می‌گذارد و آنها را متضرر می‌کند.

وی تصریح کرد: این مقطع برای دنیا قابل قبول نیست که تحریم‌ها را ادامه دهند. با توجه به اینکه ما تجربه خوبی در زمینه مقابله با تحریم‌ها داریم، می‌توانیم با همبستگی از آن بگذریم.

مدیرکل اسبق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با احساس تاسف گفت: در کشور افرادی از این موضوع سوءاستفاده و مال‌اندوزی می‌کنند که دولت باید با مدیریت برای همه افراد مایحتاج فراهم کند و در بخش صنعت هم تلاشی شود تا مردم آسیب نبینند.

وی با اشاره به اینکه تحریم یک بازی اقتصادی با رویکرد سیاسی است خاطرنشان کرد: تحریم بازی مستکبرانه‌ای است برای ضربه‌زدن به کشورهای که به دنبال استقلال خود هستند. 

ویسی با اعلام اینکه آرمان‌های انقلاب اسلامی با اهداف مستکبرانه تطابق پیدا نمی‌کند افزود: ما قاعده بازی را خوب یاد گرفته‌ایم و طرح‌های دشمنان را متاثر از برنامه‌های خود کرده‌ایم به همین دلیل است که آنها هر روز قصد دارند برای ما مشکلاتی ایجاد کنند.

این کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه مصر یکی از پایگاه‌های انتشار اسلام است ادامه داد: مصر تمدنی دیرینه دارد اما سران مصر در گذشته، مردم را از اعتقادات اسلامی دور کردند که با بیداری اسلامی، آگاه شدند به طوری که شورای نظامی هم، توان مقابله با مردم مصر را نداشت.

وی اظهار کرد: امروز مردم کشورهای اسلامی خودشان تصمیم می‌گیرند، مردم عربستان در مقابل وهابی‌ها ایستاده‌اند، بحرین شاهد شهادت مردمش است اینها نشان‌دهنده آن است که استبداد نمی‌تواند مردم را مدیریت کند.

ویسی خواست که کشورهای اسلامی در حفظ اسلام همگام باشند و اسرائیل غده سرطانی را خوار و ذلیل کنند.

وی بیداری مردم مصر را متاثر از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: با سر کار آمدن افرادی از بطن خود مردم در مصر، شاهد روابط مستحکم ایران و مصر خواهیم بود.

ویسی مدیریت درست نظام و سیاست خارجی هوشمندانه ایران را در سایه تدابیر مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: این سیاست به شکل درستی دنبال می‌شود و آثار خوب آن را در سطح جهان می‌بینیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: اسرائیل توان حمله نظامی به ایران اسلامی را ندارد و اگر می‌توانست تاکنون حمله کرده بود و در سوابق جنایت اسرائیل می‌بینیم که هر جا رژیم صهیونیست توانسته، عملیات انجام داده و الان با شایعه‌پر‌اکنی در صدد تخریب روحیه مردم ایران است.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: برای دفاع از آرمان‌هایمان امکانات لازم را داریم و در صورتی که کوچک‌ترین ماجراجویی از سوی اسرائیل دنبال شود، بزرگترین ضربه را به او وارد می‌کنیم.

ویسی در پایان بصیرت را از امتیاز مردم استان دانست و گفت: جوانان امروز ایران اسلامی بیش از جوانان دیروز به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند و بارها تمام دنیا شاهد بوده‌، هر جا که لازم باشد مردم به سرعت به صحنه می‌آیند.

انتهای پیام/خ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول