اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد عالی مسابقات ورزشی دانشجویان فرهنگیان:

میزبانی مسابقات ورزشی توسط همدان مطلوب بود

خبرگزاری فارس: دبیر عالی ستاد بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان گفت: همدان در میزبانی مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان نمره قبولی گرفت.

میزبانی مسابقات ورزشی توسط همدان مطلوب بود

سید کامران میرمعینی در حاشیه برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان در همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های مناسب در برگزاری این دوره از مسابقات، بازدید از محل‌های اسکان و برگزاری مسابقات و ابراز رضایت دانشجویان، میزبانی همدان مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور دانشجویان در مسابقات، گفت: شاخصه اصلی این دوره از مسابقات حضور بسیار پرشور دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بوده و آمار ارائه شده و حضور تعداد بالای دانشجویان نشانگر استقبال آنها از برگزاری این رویداد ورزشی است.

دبیر عالی ستاد بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: با توجه به ارتقای سطح مراکز تربیت معلم به دانشگاه فرهنگیان تمام امور به ویژه در بخش تربیت بدنی ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی اذعان داشت: طبق پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از سال آینده همگام با سایر دانشگاه‌های کشور در قالب المپیادهای ورزشی برگزار خواهد شد.

میرمعینی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان برگزاری مسابقات، عملکرد کمیته اطلاع‌رسانی را مطلوب ارزیابی کرد و چاپ نشریه را نشانگر فعالیت حرفه‌ای ستاد اجرایی و اطلاع‌رسانی در پردیس شهید مقصودی همدان دانست.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول