اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر:

تعداد ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی بوشهر به 5 نفر رسید

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با اضافه شدن یک ورزشکار پارالمپیکی دیگر در رشته فوتبال هفت نفره، تعداد ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی بوشهر به 5 نفر رسید.

تعداد ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی بوشهر به 5 نفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا جمشیدی ظهر امروز در مراسم انتخابات مجمع هیئت والیبال استان بوشهر اظهار داشت: درخشش والیبال کشور ما در عرصه ملی و فراملی حاکی از زحمات و تلاش‌های بازیکنان و تمامی اعضای فدراسیون والیبال است.

وی افزود: در چند سال گذشته ما شاهد رشد چشمگیر والیبال در ایران هستیم و می‌توان از آن به‌عنوان الگوی ورزش‌ها‌ی گروهی استفاده کرد.

جمشیدی عنوان کرد: استان بوشهر در زمینه ورزش والیبال و سایر ورزش‌ها دارای ظرفیت بسیار بالایی است.

وی به حضور 5 ورزشکار بوشهری در المپیک و پارالمپیک اشاره کرد و گفت: خوشحالیم که امروز سهمیه المپیک و پارالمپیک استان بوشهر از 4 نفر به 5 نفر افزایش پیدا کرد و محمدرضا کریمی‌زاده در رشته فوتبال هفت نفره به اعضای پارالمپیکی استان بوشهر پیوست که اکنون نیز در اردوی تیم ملی به سر می‌برد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: ما تنها استانی در کشور هستیم که 100 درصد سهمیه امور فرهنگی و ورزشی به ما تزریق شده است.

جمشیدی خاطر نشان کرد: ما فراز و نشیب‌های زیادی در عرصه ورزش والیبال استان بوشهر داشته‌ایم و امیدواریم والیبال استان بوشهر به ساحل امنی برسد که در سطح والیبال کشور حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

وی در ادامه افزود: ما در سال گذشته در رشته والیبال توانستیم به لیگ یک کشور صعود کنیم و در رده امید نیز که با میزبانی بوشهر برگزار شد توانستیم به لیگ دسته یک کشور راه پیدا کنیم و این نشان می‌دهد که والیبال استان بوشهر روند رو به رشدی را دارد سپری می‌کند.

وی اذعان کرد: ما در نخستین اقدام در عرصه والیبال استان بوشهر، چند سالن در سطح استان تحت خانه والیبال در اختیار هیئت‌های والیبال استان و بعضی از شهرستان‌ها قرار دادیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار کرد: هدف ما توجه به استعدادها در رده امید، نوجوانان و جوانان در تمامی پایه‌ها و به خصوص والیبال است و در آینده نزدیک شاهد شکوفایی ورزش والیبال در استان بوشهر خواهیم بود.

وی گفت: در سفر سوم هیئت دولت به استان بوشهر مصوبه احداث 9 مجموعه ورزشی ساحل در استان بوشهر به تصویب رسید که در هیچ استانی چنین اتفاقی نیفتاده است.

وی در ادامه یادآور شد: هم‌اینک یکی از بهترین زمین‌های ورزشی ساحلی کشور در شهرستان گناوه آماده بهره‌برداری است و خود شهرستان گناوه نیز در تمامی عرصه‌های ورزشی ساحلی رشد بسزایی داشته است.

جمشیدی تصریح کرد: در آینده نزدیک با احداث زمین‌های ورزشی ساحلی شاهد ایجاد تیم‌های متعدد رشته والیبال ساحلی در استان بوشهر خواهیم بود.

در پایان انتخابات هیئت والیبال، بهنام ابولی با کسب 18 رأی به مدت 4 سال به‌عنوان رئیس هیئت والیبال استان بوشهر انتخاب شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول