اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فدراسیون ورزش سه‌گانه:

270 نفر در مسابقات ورزش سه‌گانه کشور شرکت کردند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ ورزش سه‌گانه گفت: 270 ورزشکار در مرحله نخست هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی و چهارمین دوره لیگ باشگاهی ورزش سه‌گانه کشور شرکت کردند.

270 نفر در مسابقات ورزش سه‌گانه کشور شرکت کردند

محمد سمیعی در حاشیه برگزاری رقابت‌های ورزش سه‌گانه کشور که در ساحل زیبای دریای زاغمرز بهشهر برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بهشهر اظهار داشت: بیشتر مسابقات در قشم و بوشهر از سواحل جنوبی کشور برگزار می‌شد که تصمیم گرفتیم مرحله نخست هفتمین دوره رقابت‌ها را در ساحل دریای خزر برگزار کنیم.

وی درباره تعداد شرکت‌کنندگان و کیفیت مسابقات گفت: مسابقات لیگ و قهرمانی کشور همیشه به‌دلیل حضور قهرمانان ارزنده کشور از کیفیت خوبی برخوردار است و در این رقابت‌ها هم حدود 15 قهرمان و در مجموع 270 شرکت‌کننده از 25 استان کشور حضور داشتند.

وی افزود: تیم‌های شرکت‌کننده از روز چهارشنبه 21 تیرماه در شهرستان بهشهر حضور داشتند و قبل از برگزاری رقابت‌ها با محل مسابقه آشنا شدند همچنین پذیرش، جلسه توجیهی ورزشکاران، سرپرستان تیم‌ها و بازدید از محل مسابقه در روز پنجشنبه 22 تیر ماه انجام شد.

سمیعی تصریح کرد: هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی و چهارمین دوره لیگ باشگاهی ورزش سه‌گانه کشور امسال در سه مرحله به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، ورزش‌های سه‌گانه یا تری اتلون(Triathlon) یکی از رشته‌های المپیکی است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و به ترتیب شامل یک هزار و 500 متر مسیر شنا، 40 کیلومتر دوچرخه‌سواری و 10 کیلومتر دوی صحرانوردی است.

این رشته ورزشی از 1381 کار خود را به عنوان انجمن ورزش سه‌گانه در ایران شروع کرد و در سال 1385 به عنوان فدراسیون ورزش سه‌گانه به ثبت رسید.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول