اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات ووشوی جام پارس زنجان

ورزشکاران ایرانی به مصاف حریفان خود می‌روند

خبرگزاری فارس: ورزشکاران ایرانی از امروز بعد از شناخت حریفان خود به مصاف آنها در مسابقات ووشوی جام بین‌المللی پارس زنجان می‌روند.

ورزشکاران ایرانی به مصاف حریفان خود می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در بخش ساندا در وزن منهای 56 کیلوگرم علی بختیاری از تیم منتخب ایران (زنجان) در دور اول استراحت دارد و در دور دوم با برنده فرانسه و ترکیه مسابقه می‌دهد.

در همین وزن مسعود انصاری از تیم نفت تهران با حریف قدرتمندی از چین روبه‌رو خواهد شد.

در وزن منهای 60 کیلوگرم نیز علی یوسفی از تیم منتخب ایران (زنجان) در دور اول با حریف پرقدرت چینی روبه‌رو خواهد شد که برنده این بازی با محمد صمصامی از تیم نفت تهران مصاف می‌کند و صمصامی در دور اول استراحت دارد.

در وزن منهای 65 کیلوگرم محسن محمدسیفی قهرمان جهان در سال 2011 و دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو از تیم منتخب ایران (زنجان) در دور اول با نماینده لبنان روبه‌رو می‌شود، در همین وزن مهدی جعفرپور از تیم نفت تهران در دور نخست با حریف نام‌دار روسی (نفر سوم جهان در سال 2011) روبه‌رو خواهد شد.

همچنین در وزن منهای 70 کیلوگرم سجاد عباسی قهرمان جهان در سال 2011 در دور نخست با ووشوکار ارمنستانی دیدار خواهد کرد، در همین وزن اصغر سوری از نفت تهران در دور اول با نماینده عراق مصاف می‌کند.

در وزن منهای 75 کیلوگرم جواد آقایی نفر سوم جهان در سال 2011 از تیم منتخب ایران (زنجان) در دور اول با حریفی از فرانسه روبه‌رو می‌شود، در همین وزن محسن بابایی از تیم نفت تهران در دور اول با ووشوکاری از هند مصاف خواهد کرد.

در وزن منهای 80 کیلوگرم مجید هاشم‌بیگی از تیم منتخب ایران (زنجان) در دور اول با ووشوکار برزیلی مبارزه می‌کند، در همین وزن امیر فضلی از تیم نفت تهران در دور نخست رودرروی حریفی از چین قرار خواهد گرفت.

در وزن منهای 85 کیلوگرم حمیدرضا قلی‌پور، قهرمان جهان و دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو از تیم منتخب ایران (زنجان) در دور اول با حریفی از سوریه روبه‌رو می‌شود، در همین وزن ابوالفضل خانه‌کشی از تیم نفت تهران در دور نخست با هند مصاف می‌دهد و در نهایت در وزن منهای 90 کیلوگرم کامران مروتی از تیم منتخب ایران (زنجان) در دور اول استراحت دارد و در دور دوم به مصاف سانداکاری از عراق خواهد رفت.

در رقابت‌های بخش تالو و در فرم "چانگ‌چوان" احسان پیغمبری و میثم امانی از تیم منتخب ایران (زنجان) و همچنین حسام تشنیزی و بهروز بخشی‌زاده هر دو از تیم نفت تهران با رقبای خود مسابقه خواهند داشت.

در فرم "جین‌شو" نیز میثم امانی از تیم منتخب ایران (زنجان) و بهروز بخشی‌زاده از تیم نفت تهران به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

در فرم "دائو شو" نیز حسام تشنیزی از تیم نفت تهران و احسان پیغمبری از تیم منتخب ایران (زنجان) با حریفان خود مصاف می‌کنند.

در فرم "چیانگ‌شو" میثم امانی از تیم منتخب ایران (زنجان) و بهروز بخشی‌زاده از تیم نفت تهران در مصاف با رقبای خود به روی تالوفیلد می‌روند.

در فرم "گون‌شو" احسان پیغمبری از تیم منتخب ایران (زنجان) و حسام تشنیزی از نفت تهران به دیدار رقبای خود می‌روند.

در فرم "تای‌چی‌جین" و "تای‌چی‌چوان" بهنام جباری از تیم منتخب ایران (زنجان) و علی وطن‌خواه از تیم نفت تهران با رقبای خود دیدار می‌کنند.

در فرم "نان‌چوان، "نن‌دائو" و "نن‌گون" هم فرشاد عربی از تیم نفت تهران و مصطفی حسن‌زاده از تیم منتخب ایران (زنجان) به مصاف رقبای خود می‌روند.

گفتنی است، چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی جام پارس با حضور 210 ووشوکار از 19 کشور جهان از فردا در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول