اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فریزبی استان اصفهان خبر داد

توسعه ورزش فریزبی در پادگان‌های ارتش

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فریزبی استان اصفهان گفت: توسعه ورزش فریزبی در پادگان‌های هوانیروز، 44 توپخانه، 55 توپخانه، پادگان 22 توپخانه شهرضا و دانشگاه اصفهان از اهداف مهم این کمیته در سال جاری است.

توسعه ورزش فریزبی در پادگان‌های ارتش

علی احمد حیدری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: کمیته فریزبی استان اصفهان فعال کردن کمیته فریزبی چهار شهرستان درچه، داران، فریدون‌شهر و شهرضا را در پرونده کاری خود داشته و فعال کردن کمیته فریزبی را در نیز در سایر شهرستان‌های استان اصفهان در دستور کاری خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان داران دوره‌های توجیهی و آموزش کارگاهی رشته فریزبی برگزار شده است، تصریح کرد: در این دوره 40 نفر از علاقه‌مندان در دو بخش آقایان و بانوان شرکت داشتند.

رئیس کمیته فریزبی استان اصفهان ادامه داد: دوره توجیهی و آموزش کارگاهی رشته فریزبی در شهرضا نیز در سه‌شنبه پیش‌رو اجرا می‌شود.

وی که کمیته‌اش زیر نظر هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان فعالیت می‌کند در مورد رشته فریزبی با بیان اینکه تحرک فوق‌العاده با هزینه اندک از شاخصه‌های رشته فریزبی است، تاکید کرد: از اقدامات آینده این کمیته می‌‌توان به وارد کردن این رشته مفرح به کمیته گردشگری ورزشی با هماهنگی‌های لازم اشاره کرد.

حیدری اضافه کرد: ایستگاه‌های صبحگاهی نیز از دیگر مراکزی است که کمیته فریزبی استان اصفهان قصد دارد این رشته ورزشی را برای توجه بیشتر خانواده‌های اصفهانی وارد آن کند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول