اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ووشوی زنجان:

سطح ورزشکاران حاضر در جام بین‌المللی پارس بالا بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ووشوی زنجان گفت: سطح فنی و کیفی ورزشکاران حاضر در جام ووشوی پارس بالا بود.

سطح ورزشکاران حاضر در جام بین‌المللی پارس بالا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور نوروزی عصر امروز پس از قهرمانی تیم زنجان در مسابقات جام پارس، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور ورزشکاران زنجانی در مسابقات مختلف اندیشیده شده است.

وی با اشاره به حضور تیم زنجان در اردوهای تدارکاتی مختلف تصریح کرد: در حال حاضر و در مسابقات بین‌المللی ووشو، ورزشکاران زنجانی در اوج قرار ندارند.

سرمربی تیم ووشوی زنجان با بیان اینکه اردوهای مختلفی برای حضور ورزشکاران زنجانی در مسابقات آسیایی برگزار می‌شود، افزود: هدف تیم زنجان حضور مقتدرانه در بازی‌های آسیایی است.

وی کیفیت برگزاری مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تیم‌های قدرتمندی در این دوره از مسابقات حضور داشتند که این امر کار ورزشکاران را سخت‌تر کرده بود.

نوروزی با بیان اینکه تفاوت چندانی بین تیم اصلی چین با جوانان آن ندارد، خاطرنشان کرد: رقابت‌ها در این دوره از کیفیت بالایی از نظر تکنیکی و فنی برخوردار بود.

سرمربی تیم ووشوی زنجان با اشاره به حضور مربیان زنجانی در کنار تیم در مدت برگزاری اردوهای تدارکاتی خاطرنشان کرد: همه تلاش استان برای حضور مقتدرانه در بازی‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه ووشوی زنجان از حالت سنتی خارج شده و به سوی حرفه‌ای گام‌های موثری را برداشته است، افزود: در حال حاضر تیم ووشوی زنجان در آمادگی مطلوبی قرار دارد.

نوروزی با اشاره به اینکه تکنیک‌های به کار گرفته شده در این دوره از مسابقات نشان داد که مربیان این تیم تکنیک‌های مطلوبی را برای شکست حریفان به کار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: در تلاشیم سطح بازی‌ها را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول