اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران خبر داد

حضور 2 میلیونی شهروندان تهرانی در جشنواره‌های تفریحات ورزشی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از حضور 2 میلیونی شهروندان تهرانی در جشنواره‌های تفریحات ورزشی خبر داد.

حضور 2 میلیونی شهروندان تهرانی در جشنواره‌های تفریحات ورزشی

سید محمد حاج‌آقامیر در حاشیه مراسم افتتاحیه بزرگ‌ترین جشنواره تفریحی ورزشی منطقه 20 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران که در بوستان بزرگ جانبازان ری و با حضور داوران بین‌المللی فوتبال و خانواده‌های شهید ورزشکار برگزار شد، با اشاره به اینکه رعایت ملاحظات شرعی از نقاط قوت جشنواره این منطقه است از حضور 2 میلیون نفری شهروندان تهرانی در سلسله جشنواره‌های تفریحات ورزشی تا پایان این هفته خبر داد.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت:‌ در بیست و سومین روز از سلسله جشنواره‌های تفریحات ورزشی شهر تهران، شاهد رعایت کامل ملاحظات شرعی به ویژه در دهکده بانوان جشنواره تفریحی ورزشی این منطقه هستیم.

حاج‌آقامیر با اشاره به اینکه به عنوان اولین منطقه امکانات ویژه و منحصر به فردی در این جشنواره برای شهروندان فراهم شده است، خاطرنشان کرد:‌ تنوع رشته‌های ورزشی، استقرار دهکده بانوان، شرایط مناسب مکانی و فراهم کردن محیطی شاد و سالم برای تمام اقشار یک خانواده همچون کودکان،‌ نوجوانان و والدین نشان‌دهنده به کارگیری تمام ظرفیت و توان این منطقه در برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی است که در سطح مناطق 22گانه شهر تهران منحصر به فرد است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش سرانه ورزشی در منطقه 20، شرایط موجود را عالی ارزیابی کرد و اظهار داشت:‌ در سلسله جشنواره‌های تفریحی ورزشی شهر تهران که از ابتدای تیرماه آغاز شده است تاکنون یک میلیون و 400 هزار شهروند حضور داشته‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته به 2 میلیون نفر برسد.

حاج‌آقامیر ترویج و توسعه نشاط و شادابی در یک محیط سالم را از تاکیدات مقام معظم رهبری برشمرد و تصریح کرد:‌ ظرفیت‌سازی نشاط و شادابی با رویکرد تحول عظیم فرهنگی در حوزه ورزش امکان‌پذیر است که با کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه موجب رفع نگرانی خانواده‌ها می‌شود.

شهروند شاداب وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد

شهردار منطقه 20 نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ برپایی سلسله جشنواره‌های تفریحی ورزشی با رویکرد منطقه‌ای موجب شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های محله‌ای و منطقه‌ای شده است.

عظیم بابایی با اشاره به اینکه یک شهروند سالم و سرزنده وظیفه فردی و اجتماعی خود را بهتر انجام می‌دهد، یادآور شد:‌ توسعه تفریحات ورزشی سالم بر اساس آموزه‌های دینی ماندگاری و جلب مشارکت شهروندان را به دنبال دارد.

این گزارش حاکی است، جشنواره تفریحی ورزشی شهرداری منطقه 20 با همت اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه و با مشارکت مدیران محلات، شورایاری‌ها و  نواحی هفت‌گانه در بوستان جانبازان ری برپاست که  تمام امکانات ورزشی در 34 رشته ورزشی از جمله گلف پارکی، تیر و کمان، ورزش پهلوانی، اسکیت، اسکواش، پینت بال، کارتینگ، اسب‌سواری و ... تا 28 تیرماه از ساعت 17 تا 21 به صورت رایگان به شهروندان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول