اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خبر داد

میزبانی آذرشهر برای همایش بزرگ ورزشی در رشته‌های پایه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از میزبانی آذرشهر برای همایش بزرگ ورزشی در رشته‌های پایه خبر داد.

میزبانی آذرشهر برای همایش بزرگ ورزشی در رشته‌های پایه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، میرهادی قره‌سید رومیانی در جمع روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان آذرشهر گفت: آذرشهر میزبان همایش بزرگ ورزشی در رشته‌های پایه خواهد بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در این نشست تاکید کرد: فضای شهری به فضای ورزش همگانی و قهرمانی باید تبدیل شود و ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی است، قهرمان‌پروری و شناسایی استعدادهای ورزشی در بطن ورزش همگانی نهفته است.

وی افزود: توجه به توسعه ورزش همگانی از اولویت‌های مهم ورزش شهرستان آذرشهر است و همه باید دست به دست هم داده زمینه توسعه ورزش همگانی را که زمینه‌ساز سلامت و شادابی در جامعه است، فراهم کنیم تا ورزش قهرمانی آذرشهر رشد بیشتری داشته باشد.

قره‌سید رومیانی تصریح کرد: حمایت از ورزش همگانی تا جایی که در بین عموم مردم ترویج یابد، ادامه خواهد داشت و فضای شهرها باید به فضای ورزشی تبدیل شود که در این زمینه در نخستین گام همایش بزرگ ورزشی در رشته‌های پایه براساس توانایی برگزار خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در این نشست خبر از برگزاری جلسه‌ای با حضور صنایع شهرستان آذرشهر برای حمایت از هیئت‌های ورزشی داد.

نشست روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان آذرشهر با حضور میرهادی قره‌سید رومیانی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، نماینده امام جمعه آذرشهر، اکبر فرج‌اللهی معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان، اسماعیل آذریان فرماندار شهرستان آذرشهر و شهردار این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول