اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میادین ملی، جهانی و بین‌المللی صورت گرفت

کسب 1000 مدال ورزشی توسط ورزشکاران زنجانی

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان از کسب بیش از یک هزار مدال ورزشی در میادین ملی، جهانی و بین‌المللی توسط ورزشکاران زنجانی خبر داد.

کسب 1000 مدال ورزشی توسط ورزشکاران زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در نشست هم‌اندیشی جوانان استان زنجان صداقت و نشاط را از شاخص‌ها و معیارهای برگزاری جلسه با جوانان اعلام کرد و از جوانان حاضر در جلسه تقدیر کرد.

وی پیگیری مسائل جوانان را از وظایف مسئولان عنوان کرد و افزود: جوانان هم باید با پیگیری امور، اطلاعات درست را از مسئولان مربوطه کسب و سپس در موارد مورد نظر بحث و گفت‌وگو کنند.

استاندار زنجان مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان را مرجع نهایی مراجعه جوانان برای پیگیری امور اعلام کرد.

وی احداث و بهره‌برداری از پارک بانوان در 20 هکتار را از جمله کارهای انجام شده در حوزه جوانان به ویژه بانوان اعلام کرد و افزود: نمونه این نوع پارک در همه شهرستان‌های استان زنجان ساخته می‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به کلنگ‌زنی نخستین خانه فرهنگی جوانان در زمستان سال گذشته تصریح کرد: اعتبار احداث این خانه فرهنگی آماده است و تا پایان عمر دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اختصاص بزرگترین مجموعه ساختمانی دولتی بعد از استانداری به فرهنگسرای قرآن و عترت را از جمله خدمات انجام شده برای جوانان در حوزه دین اعلام کرد.

استاندار زنجان با اشاره به کسب بیش از یک هزار مدال ورزشی در میادین ملی، جهانی و بین‌المللی گفت: این موفقیت در سایه اختصاص بودجه بی‌نظیر از منابع استانی به حوزه ورزش محقق شده است.

وی از راه‌اندازی دفتر ملی نخبگان استان زنجان در دو سال اخیر خبر داد و اضافه کرد: این دفتر هنوز در خیلی از استان‌ها راه‌اندازی نشده است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به گلایه‌های مطرح شده مشکلات ناشی از ادغام سازمان ملی جوانان با سازمان تربیت بدنی ادامه داد: به شخصه با این ادغام مخالف بوده و این موضوع را به دلیل مشکلات پیش‌بینی شده به صورت کتبی اعلام کرده بود.

وی فضای فعالیت فرهنگی و ورزشی جوانان را دو مقوله متفاوت اعلام کرد و تاکید کرد: از همان اول هم مشخص بود که این ادغام، منجر به غفلت از فعالیت‌های فرهنگی می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی به صورت قانونی ابلاغ شده است، ابراز اطمینان کرد، با جذب نیروهای تعریف شده در چارت سازمانی نگرانی‌های موجود در حوزه جوانان رفع شود.

وی از تغییرات قانون بودجه در مورد بخش فرهنگ نسبت به سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: در قانون بودجه سال جاری اعتباری به نام شاخص‌های ارتقای فرهنگی وجود ندارد.

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: از اعتبار 25 میلیون تومانی ارتقای شاخص‌های فرهنگی سال گذشته فقط 27 درصد یعنی در حدود 7 میلیارد تومان تحقق یافت.

در این نشست نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، بهزیستی و نخبگان فعال استان زنجان مشکلات موجود در حیطه فعالیت خود را مطرح کردند.

تامین امنیت بیشتر پارک بانوان، انجام فعالیت‌های فرهنگی در این پارک، حجاب بانوان شاغل در بخش‌های دولتی، معیار و مبنای انتخاب فعالان فرهنگی، محل هزینه‌کرد بودجه‌ ارتقای شاخص‌های فرهنگی، نبودن پژوهشکده در داخل استان،‌ کنار گذاشته‌شدن امور جوانان به نفع ورزش پس از ادغام سازمان ملی جوانان با سازمان تربیت‌بدنی، عدم برگزاری نماز جماعت در مدارس، عدم شرکت مسئولان مدارس در نماز جماعت و مناسب‌نبودن معابر عمومی برای معلولان از جمله مشکلات مطرح شده توسط مرتضی روحانی، سهیلا مرادی، امیر حسین شکوری، مرتضی مقدمی و بهزاد معین در این نشست بود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول