اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس:

نمایندگان طرحی برای استیضاح وزیر ورزش ندارند / استیضاح وزیر ورزش منطقی نیست

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: نمایدگان مردم در خانه ملت طرح و برنامه‌ای برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان ندارند.

نمایندگان طرحی برای استیضاح وزیر ورزش ندارند / استیضاح وزیر ورزش منطقی نیست

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: مدیریت کلان ورزشی کشور و همچنین نحوه عملکرد هیئت‌های ورزشی در استان‌ها دارای اشکالاتی است که نمایندگان مجلس و همچنین اعضای فراکسیون ورزش به آنها اشراف کامل دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شایعات مربوط به استیضاح وزیر ورزش و جوانان صحت دارد؟ گفت: همانطور که گفتم مواردی از سوی نمایندگان مجلس به عنوان ضعف مدیریتی این وزارتخانه مطرح است، اما با توجه به اینکه در آستانه برگزاری رقابت‌های حساس المپیک 2012 لندن هستیم، استیضاحی صورت نخواهد گرفت.

در شرایط فعلی استیضاح وزیر ورزش منطقی نیست

نماینده مردم شهریار در خانه ملت تاکید کرد: در شرایطی که ورزشکاران سراسر جهان خود را آماده حضور قدرتمندانه در رقابت‌های المپیک لندن می‌کنند، نباید با بیان مسائل حاشیه‌ای و بزرگ‌نمایی مشکلات به دست خود ورزشکاران ایرانی را مایوس کنیم.

گروسی تاکید کرد: البته این امر به معنی بی‌خبری نمایندگان مجلس از مشکلات در این حوزه نیست، اما معتقدیم که در شرایط فعلی و در آستانه المپیک استیضاح وزیر منطقی نیست.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم در رقابت‌های مهمی چون المپیک لندن شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی باشیم، باید از سال‌ها قبل شرایط لازم را برای آنها فراهم می‌کردیم.

گروسی در پایان گفت: اینکه شرایط برای تحقق این مهم فراهم شده و یا نه باید بعد از المپیک و در فضای به دور از حاشیه‌ مورد بررسی دقیق قرار گیرد و به طور قطع فراکسیون ورزش مجلس این اقدام را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول