اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی:

تقویم ورزشی استان هم‌راستا با فدراسیون بوکس است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی گفت: تقویم ورزشی استان پربارتر از سال‌های گذشته و هم‌راستا و هماهنگ با برنامه‌های فدراسیون بوکس پایه‌ریزی شده است.

تقویم ورزشی استان هم‌راستا با فدراسیون بوکس است

اسماعیل مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه به برنامه‌های ورزشی سال جاری هیئت بوکس استان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری، برگزاری اردوهای تیم ملی، برگزاری مسابقات چهارجانبه، پنج‌جانبه و بین‌المللی از اهداف مهم تقویم ورزشی امسال است.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برنامه‌های تقویم ورزشی امسال در راستای ارتقای هیئت استان است، ادامه داد: پایه‌ریزی تیم‌های نونهالان برای نخستین بار در این استان صورت گرفت و همچنین در رده نوجوانان و جوانان در سطح کشور از جایگاه مناسب‌تری برخوردار هستیم.

مهدی‌زاده به برگزاری مسابقات بین‌المللی شمس‌ تور به مناسبت بزرگداشت شمس تبریزی در خوی اشاره کرد و گفت: برای برگزاری این مسابقات 16 میلیون تومان اعتبار اولیه پیش‌بینی شده بود که تنها پنج میلیون تومان از این اعتبارات از طرف مسئولان اداره کل ورزش و جوانان تامین و به دلیل کمبود اعتبار این مسابقات کنسل شد و ورزشکاران استان با تیم نخجوان که تنها شرکت‌کننده این دوره از مسابقات بود، به صورت دو جانبه در ارومیه رقابت کردند.

وی به اهمیت برگزاری مسابقات لیگ در سطح استان اشاره کرد و گفت: به منظور قوی‌تر شدن لیگ استان صرفه‌جویی در زمان و کاهش هزینه از فعالیت‌های غیرضروری و برون‌مرزی و همچنین از برگزاری مسابقات چهار و پنج‌جانبه چشم‌پوشی کردیم.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: در تقویم ورزشی امسال مسابقات آزاد لیگ متولدین سال‌های 60-70، 60-65، 65-70 و بالاتر از 70 اضافه شده است.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی ادامه داد: برگزاری مستمر لیگ کشوری در رشته بوکس می‌تواند انگیزه هیئت‌های وزرشی را در پرورش قهرمانان بالا ببرد زیرا تنها ورزشکاران مطرح و باانگیزه قادرند در این رقابت‌ها حضور یابند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول